Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:54:59 GMT

محرومیت فوری عوامل کتک‌کاری روی تشک لیگ کشتی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۹۳۷

رقابت‌های گروه D دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور طی روزهای گذشته در مجتمع کارگران شهر قدس کیاشهر استان گیلان برگزار شد.

پیکارهای این گروه در حضور چهار تیم هیئت کشتی گیلان، ارگ ماهان قم، افلاک لرستان و آریو برزن بهبهان به انجام رسید که نمایندگان لرستان و قم از این گروه به جمع هشت تیم نهایی لیگ یک صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلال برگزاری مسابقه دو تیم گیلان و افلاک حاشیه‌هایی در سالن ایجاد شد که اختلال در برگزاری مسابقه و تنش و درگیری بین برخی از اعضای دو تیم را به دنبال داشت.

به گفته حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی، تمامی اعضای حاشیه‌ساز دو تیم اعم از سرپرست، مربی و کشتی‌گیر که در این درگیری‌ها حضور داشتند از شرکت در مرحله نیمه نهایی لیگ یک محروم شده‌اند.

همچنین یاری خبر داد که پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی رفته است و تمامی اتفاقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام کمیته انضباطی فدراسیون کشتی محرومیت محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • فوری | بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان