Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:21:24 GMT

ناهید کیانی نخستین بانوی طلایی کاروان ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۰۳۱

ناهید کیانی نخستین بانوی طلایی کاروان ایران

ناهید کیانی در نخستین روز رقابت‌های تکواندو در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با شایستگی تمام رقبای خود را شکست داد و سومین مدال طلای کاروان ایران را تصاحب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه پنجمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ملی‌پوش تکواندوکار کشورمان در بخش بانوان و در وزن ۵۳- کیلوگرم موفق به کسب یک مدال خوش‌رنگ برای کاروان ایران شد تا سومین طلای مجموع و نخستین طلای بانوان در این تورنمنت به‌دست بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز این بازی‌ها، مسابقات تکواندو با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد که تیم کشورمان تاکنون موفق به کسب دو مدال برنز توسط حاج‌موسایی و ولی‌زاده به‌همراه یک مدال طلا توسط ناهید کیانی شده است.

کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان در مبارزه پایانی به دیدار «اومایما ال بوشی» از مراکش دارنده رنکینگ یازدهم جهان رفت و در دو راند متوالی رقیب خود را شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد. بعد از طلای قهرمانی آسیا، این دومین طلای کیانی در دو ماه گذشته است.

نماینده کشورمان دور نخست را با قرعه استراحت پشت‌سر گذاشت و سپس «مونیس اویماتوا» از تاجیکستان را در دو راند از پیش‌روی برداشت و در ادامه «منیره عبدالواحد» از عربستان را ۲ بر یک شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی نیز «چاروس مایوموا» از ازبکستان را در دو راند متوالی شکست داد و به فینال رسید.

به گزارش ایمنا، پیش از کیانی، نسترن ولی‌زاده و مهدی حاج‌موسایی صاحب مدال ارزشمند برنز شده بودند.

کد خبر 595065

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو تیم ملی تکواندو بانوان تکواندو ایران ناهید کیانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد