Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه خبری با اشاره به حمله پهپادی نیروهای مقاومت به سکوهای گازی رژیم صهیونیستی خبر داد که این رژیم از ترس هدف قرار گرفته شدن سکوهای گازی خود، تجاوز خود علیه غزه را متوقف کرد.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که در جریان حمله اخیر این رژیم به نوار غزه، پرتاب یک پهپاد به سوی سکوی گازی «تمار» در نزدیک اسدود را رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری العربیه نیز به نقل از منابعی خبر داد که در جریان درگیری اخیر در غزه، یک پهپاد از این شهر به سوی یکی از سکوهای گازی رژیم صهیونیستی پرتاب شده بود. 

بر اساس اعلام این منابع، این پهپاد قصد داشته است که سکوی گازی رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه را هدف قرار دهد.

شبکه خبری العربیه در گزارش خود افزود که رژیم صهیونیستی از ترس حمله به سکوهای گازی خود، جنگ در غزه را متوقف کرده است. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، از روز جمعه (۱۴ مرداد) مناطقی را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که این اقدام با پاسخ گروه‌های مقاومت در نوار غزه بویژه جهاد اسلامی همراه شد. در نهایت و پس از جنگی سه روزه، یکشنبه ( ۱۶ مرداد) با میانجیگری مصر، آتش‌بس با قبول کامل شروط جنبش جهاد اسلامی برقرار شد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که در جنگ سه روزه علیه نوار غزه، ۴۵ فلسطینی شهید و ۳۶۰ نفر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری گزارش دادند که هزینه روزانه درگیری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ اخیر بیش از هزینه روزانه جنگ سال گذشته با گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه بوده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت العربیه اسرائیل ترس جنگ جنگ غزه جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی سکوهای گازی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صد‌ها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گور‌های دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح