Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:55:48 GMT

ماجرای قطعی دو روزه آب شرب در شهرستان هفتکل

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۴۲۱

ماجرای قطعی دو روزه آب شرب در شهرستان هفتکل

عبدالرحیم دمساز سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل در رابطه با قطعی آب در این شهرستان، اظهار کرد: تاسیسات آب در خود شهرستان هفتکل مستقر است که آب مورد نیاز از رودخانه‌هایی که از باغملک سرازیر می‌شوند تامین می‌شود که وقوع پدیده مانسون و باران‌های اخیر سبب گل‌آلود شدن این رودخانه‌ها شد.

وی با بیان اینکه گل آلود شدن رودخانه‌ها مانع برداشت آب از رودخانه‌ها شد، افزود: در این شرایط ذخیره آب شهرستان کاهش پیدا کرد و نتوانستیم آب را به مناطق شهری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل گفت: اکنون ذخیره‌سازی آب ما آغاز شده و در صورتی که در روزهای آینده بار دیگر بارندگی رخ دهد می‌توانیم مناطق شهری را به مدت چهار تا پنج ساعت آب بدهیم.

دمساز بیان کرد: در روزهای گذشته که قطعی آب داشتیم موفق شدیم تمام مناطق روستایی و شهری را به وسیله تانکر آبرسانی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد، عنوان کرد: چنانچه بارندگی رخ ندهد و رودخانه‌ها گل‌آلود نشود مشکلی برای آبرسانی نخواهیم داشت.

دمساز افزود: مخازن آبی شهرستان هفتکل جوابگوی نیاز آبی مردم این شهرستان نیستند و ظرفیت محدودی دارند به همین دلیل نمی‌توانند تا زمان زیادی آب مورد نیاز شهر را تامین کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی با توجه به ظرفیت مخازن آبی که داریم به مدت یک تا دو شبانه روز می‌توایم آب مورد نیاز شهر را تامین کنیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قطعی آب مخازن آبی شهرستان هفتکل رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند