Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از فراهم بودن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای میزبانی شایسته از زوار حسینی در ایام اربعین خبر داد.

بهمن امیری مقدم، سه شنبه شب در نشست ستاد اربعین استان که با حضور وزیر کشور در سالن جلسات پایانه مسافری خسروی برگزار شد، عنوان کرد: کرمانشاه از دیرباز مسیر عتبات عالیات بوده و مردم مومن این دیار افتخار میزبانی از زوار حسینی را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان کرمانشاه تمام توان خود را برای پذیرایی شایسته از زائران اربعین حسینی به کار گرفته است.

امیری مقدم تاکید کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه های خدمات رسان، زیرساخت‌های لازم برای تامین آب شرب، برق و گاز و ... را فراهم کرده اند و کرمانشاه در عرصه های مختلف کاملا آماده میزبانی از زوار اربعین است. 

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی با تلاش های خود بسترهای لازم برای تردد مطمئن و مناسب زوار فراهم کرده اند و کاملا پای کار هستند. 

????گوی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اربعین در سطح استان عنوان کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب بستری را فراهم کرد تا هر خانه کرمانشاهی تبدیل به محلی برای پذیرایی و اسکان زوار حسینی شود و این حرکت تبدیل به یک فرهنگ عمومی و فراگیر شود. 

امیری مقدم همچنین عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای فراهم کردن زیرساخت ها و پارکینگ‌ها در مرز خسروی برای زوار حسینی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استاندار كرمانشاه پياده روي اربعين مرز خسروي استانی اجتماعی زوار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام از عملیات‌های عاشورای ۲ و کربلای ۵ از میدان آل یاسین بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی قم تشییع می‌شود.

پیکر پاک این دو شهید والامقام پس از تشییع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال