Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری شامگاه امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۵۶ پروژه در بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۸۵ میلیارد تومان در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ پروژه آن مربوط به صنایع تبدیلی و ۲۱ پروژه هم تولیدات گیاهی و سایر بخش‌های کشاورزی است که برای یک هزار و ۱۷۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ‌گفته وی، فاز دوم پروژه گلخانه ۸ هکتاری  همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اسکندری عنوان کرد: سردخانه ۲۰ هزار تنی با سرمایه‌گذاری ۷۵میلیارد تومان، سیلوی در دیواندره، کارخانه تولید کنستانتره و آبرسانی به اراضی پایاب سد گاوشان پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی کردستان در هفته دولت است.

محمد فرهاد مدیرعامل آبفا استان کردستان هم در این نشست اظهار کرد: در راستای رفع تنش آبی در سفر سال گذشته وزیر نیرو آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان آغاز شده و با پیشرفت ۱۰ درصد در حال انجام است.

وی تصریح کرد: حفر ۲۳ حلقه چاه در راستای رفع مشکل آب در سطح استان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: پیمان اسکندری رئیس جهاد کشاورزی کردستان افتتاح پروژه هفته دولت در کردستان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد