Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام محرم در خصوص  اجرای طرح اطعام و احسان حسینی اظهار داشت: هر ساله کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی و کمک‌های مردمی و خیرین در قالب طرح اطعام و احسان حسینی به توزیع غذای گرم بین نیازمندان می نماید که بر همین راستا طبق آمار اولیه در دهه نخست محرم امسال، 419 هزار و 490 پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی بین مددجویان و خانواده های نیازمند در استان هرمزگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراهی افزود: ارزش غذای های توزیع شده بالغ بر 21 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه  خواهد داشت، یادآور شد: مردم نوع دوست می توانند با کد دستوری #1*076*8877* و شماره کارت مجازی 6037997900000648 در طرح اطعام  و احسان حسینی جهت تهیه و پخت غذای گرم برای خانواده های نیازمند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد توزیع غذا اطعام و احسان حسینی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر

مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی احسان حجتی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. 

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد. 

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزار‌ها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد که نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از؛ پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از دیگر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد