Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یداله طماسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف، مشخص شد که برخی از واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه و مردانه با سوء استفاده از عدم نظارت و نادیده گرفتن قوانین، ضوابط، مقررات و شئونات اسلامی اقدام به فروش البسه نامتعارف در سطح شهرستان قرچک می‌کنند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرچک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این واحدهای صنفی اقدام به توزیع شلوار زاپ و لباس‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: در اجرای این طرح ۷ واحد متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده متخلف شناخته و پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح برای ۱۸ واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر شد اظهار داشت: به واحد های صنفی متخلف دستور جمع آوری پوشاک نامتعارف داده شد.

طهماسیان با تأکید بر نظارت مستمر پلیس بر فعالیت واحدهای صنفی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: سایت انتخاب

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پوشاک نامتعارف پلمب پلیس قرچک طرح حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند