Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی جواهری افزود: «این باشگاه، مشکلات زیادی دارد که تصمیم گیرنده اصلی برای حل و فصل آن هیئت فوتبال استان است و تلاش داریم تا با کمک به این هیئت شرایط حضور آن‌ها در لیگ دسته اول را فراهم کنیم؛ اما به عنوان اداره کل ورزش و جوانان اجازه خروج امتیاز این باشگاه از استان صادر نخواهد شد».
وی همچنین در خصوص صحبت‌های مطرح شده پیرامون احتمال حضور نماینده‌ای از والیبال استان در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور گفت: «ما رایزنی‌های مختلفی در چند هفته گذشته انجام داده‌ایم تا با فراهم آوردن شرایط و با کمک اسپانسر مورد نظر خود، استان خراسان برای فصل آینده در لیگ برتر والیبال نماینده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من احتمال انجام این اتفاق را بالای ۹۰درصد می‌دانم و شنیده‌ام که چند بازیکن نیز حتی با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند».
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین در مورد برنامه‌های این اداره کل در راستای به وجود آوردن شرایط بهتر برای جوانان تأکید کرد: «من احساس می‌کنم ادغام ورزش و جوانان سبب شده کمتر بتوانیم به مسئله جوانان به شکل متمرکز و دقیق بپردازیم؛ اما با این وجود پرداختن به این موضوع جزو وظایف اصلی اداره کل است و ما نیز برنامه‌هایی برای ایجاد شرایط بهتر برای جوانان در زمینه اهدای تسهیلات، فراهم آوردن شرایط ازدواج بهتر برای آن‌ها و دیگر موضوعات را مدنظر داریم که امیدواریم بتوانیم در چند ماه آینده آن‌ها را عملی کنیم».

خبرنگار: سلطانپور

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد

به گفته پلیس، در پی وقوع یک حادثه در مقابل کاخ سفید، یک مرد کشته شد.

به گزارش ایسنا، تیم اداره پلیس متروپلیتن در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه شب به وقت واشنگتن در واکنش به گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه در تقاطع خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا در شمال غرب واشنگتن دی.سی به محل اعزام شد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پلیس اعلام کرد مردی در صحنه وقوع تصادف کشته شده است.

در این حادثه ظاهرا خودرویی به یکی از موانع امنیتی پیرامون ساختمان کاخ سفید برخورد کرد.

این رویداد توسط واحد تحقیقات تصادفات اداره پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم