Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@08:50:57 GMT

دستگیری قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۹۵۴۷

دستگیری قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک در مشهد

به گزارش «تابناک»، بهنام نظری بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع قتل مرحوم "علیرضا مزرعه ف جهانگیر" در شانزدهم تیرماه امسال در شهر اراک با سلاح گرم(در خیابان هپکو) که موجب تشویش اذهان عمومی شده بود بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با تحقیقات صورت گرفته دو نفر قاتل با هویت‌های "محمد مولوی" و "مهدی امراللهی" شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد نامبردگان اکنون در مشهد مقدس به‌سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: با اخذ نیابت قضایی، تیمی از مامورین پلیس آگاهی برای دستگیری اعزام و پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و با استعانت از علی بن موسی الرضا در تاریخ ۱۷ مردادماه مصادف با روز عاشورا و علیرغم ماموریت انتظامی برقراری امنیت عزاداران حسینی در استان تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به خراسان رضوی اعزام و با همکاری و معاضدت نیروی انتظامی خراسان رضوی متهمین دستگیر و به استان مرکزی برای ادامه تحقیقات دلالت شدند.

وی افزود: اینگونه رفتارهای هنجار شکن از سوی هر فرد و گروهی به شدت محکوم است و هنجارشکنان و ساختار شکنان، اطمینان خاطر داشته باشند با آنها برخورد قانونی می‌شود و اجازه نمی دهیم موضوعی که از طریق قانون و گفت وگو حل می شود تبدیل به منازعات شود.

نظری تصریح کرد: امنیت و حفظ جان شهروندان خط قرمز مسئولان در استان است و در این مسیر مماشات نمی‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: باید از فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد که با درایت و در اسرع وقت، مرتکبین این قتل را شناسایی و دستگیر کرد که برای ادامه روند کار تحویل دستگاه قضایی می شوند.

نظری بیان کرد: به عنوان خدمتگزار کوچک مردم در حوزه امنیتی استان از دستگاه قضایی درخواست دارم که با سرعت به این پرونده رسیدگی و مرتکبین را به مجازاتی که مستحق در قانون است برسانند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام قاتلان فراری اراک خیابان هپکو سلاح گرم مشهد دستگیری محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: عصر جمعه حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه ۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب شد.

کد خبر 6089323

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه