Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدحسن جمال الدینی گفت: مولد G ۱۵ نیروگاه سیکل ترکیبی یزد که به منظور بازدید چهار هزار ساعته، صبح روز تاسوعای حسینی با هماهنگی دیسپاچینگ ملی از مدار تولید خارج شده بود با همت و تلاش جهادی همکاران تعمیرات نیروگاه و در کمترین زمان ممکن به شبکه سراسری تولید بازگشت.

او می گوید: با توجه به نیاز شبکه و ضرورت تولید برق پایدار در ایام پیک تابستان، خصوصاً ایام سوگواری امام حسین (ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورا، همکاران نیروگاه صبح روز تاسوعا با حضور در محل کار در حرکتی جهادی با انجام بازدید چهار هزار ساعته این مولد و بازدید اتاق احتراق در دمای بسیار بالا و در کمترین زمان ممکن، مولد شماره ۱۵ را به شبکه تولید برق بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با ظرفیت نامی هزار و ۴ مگاوات، یکی از بزرگترین نیروگاه‌های جنوب شرق کشور بوده و نقش به سزایی در کنترل شبکه برق این منطقه ایفا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی

استاندار مازندران از نزدیک با روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی نکا آشنا شد.در این بازدیدحوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن ( تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار و پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی مورد بازدید قرار گرفت به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی