Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان "علی جهانی" افزود: اولویت در کسب و کارهای خانگی حمایت از مشاغل پشتیبان است که با جمع آوری افراد توانمند، مجموعه ای پویا و فعال را ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا طی چهار ماهه سالجاری مبلغ ۴۷ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان تسهیلات به ۴۷۶ نفر شرکت های پشتیبان در مشاغل خانگی استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرکت های پشتیبان فرصت های شغلی متعددی ایجاد می شود اظهار داشت: با پرداخت این مقدار تسهیلات به این شرکت ها زمینه ایجاد یک هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی امسال در استان فراهم شد.

جهانی افزود :در بحث مشاغل خانگی مستقل نیز از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰، امسال ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان تسهیلات توسط بانک های توسعه تعاون و  رفاه کارگران به ۴۰۰ نفر پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره اینکه متقاضیان برای ثبت نام حتما باید متناسب با مهارت و طرح خود در سامانه مشاغل خانگی، وارد شوند ، تاکید کرد : مشاغل این سامانه بیش از ۳۰۰ رسته شغلی است و متقاضیان می‌توانند در مرحله اول تقاضای خود را در سامانه مشاغل خانگی وزارتخانه به نشانی https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/ ثبت کنند و مراحل بعدی را با هماهنگی دستگاه اجرایی مرتبط انجام دهند .

برچسب‌ها تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت مشاغل خانگی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت مشاغل خانگی تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت مشاغل خانگی لرستان مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند