Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:17:10 GMT

بهره مندی ۱۰۹ نفر از تسهیلات اشتغالزایی در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۶۹۵

بهره مندی ۱۰۹ نفر از تسهیلات اشتغالزایی در رضوانشهر

به گزارش سه شنبه شب خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، سید نادرصفوی در جلسه امور بانوان و خانواده این شهرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار افزود: دشمنان امروز با استفاده از ابزار رسانه، منزلت زن ایرانی را هدف قرار داده اند و مهمترین رسالت رسانه های داخلی و خبرنگاران متعهد کشورمان در این راستا، مقابله و خنثی سازی هجمه های دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی با بیان ارائه تسهیلات بانکی به افراد کارآفرین و مشاغل خانگی گفت: در راستای فراهم سازی اشتغال خانگی، طی سال گذشته ۱۰۹ نفر در این شهرستان از تسهیلات مربوطه بهره مند شدند و در این راستا مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شد که سهم بانوان از این تسهیلات ۵۰ درصد است.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه در این راستا رتبه برتر استانی را کسب کردیم افزود: در سالجاری هم اقدام به ارائه این گونه خدمات به افراد خواهد شد ولی تاکنون هیچ گونه اعتباری اعلام نشده است.

صفوی با اشاره به مشکلات ماداران و بانوان شهرستان در حوزه های مختلف از جمله اشتغال گفت: ارائه آموزش های مهارتی برای خانواده ها با الگوی نوین مشاغل خانگی مهم است که باید با برنامه ریزی و برگزاری کمیته های تخصصی در این راستا اهتمام ورزیم.

 نماینده عالی دولت در رضوانشهر گفت: در حال حاضر ساماندهی بازار  هفتگی شهرداری رضوانشهر در حال انجام می باشد و همچنین در آینده نزدیک بازاچه دائمی به منظور فروش تولیدات و محصولات محلی از سوی شهرداری برای مادران و بانوان گرامی ایجاد خواهد شد.

 وی در ادامه تاکید کرد: شهرداران رضوانشهر و پره سر به منظور ایجاد نشاط اجتماعی برای بانوان "پارک محلات بانوان" را در دستور کار خود داشته باشند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش به نام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها رضوانشهر حقوق زنان ثبت مشاغل خانگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر حقوق زنان ثبت مشاغل خانگی رضوانشهر حقوق زنان ثبت مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه