Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرواز مشهد به یزد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی سپهران با هواپیمای B۷۳۷ در استان یزد برقرار شد.

به گزارش ایران آنلاین، مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد در این باره گفت: پروازهای فرودگاه یزد در مسیر مشهد همه روزه توسط شرکت های هواپیمایی آسمان، کاسپین و پویا برقرار است و پروازهای شرکت سپهران نیز از ۲۲ مرداد و در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس محمدی افزود: سیاست این اداره‌کل حضور هر چه بیشتر شرکت‌های هواپیمایی و تشدید فضای رقابتی منتج به خدمت هر چه بیشتر و با کیفیت به مردم  و به وجود آمدن فضای کسب و کار پر رونق در همه ابعاد و ایجاد زمینه های اشتغال مستقیم و غیر مستقیم است.

به گفته این مسئول با حضور شرکت هواپیمایی سپهران، تعداد ایرلاین های فعال در فرودگاه بین‌المللی یزد به ١١ شرکت در طول سال گذشته رسیده است.

گفتنی است، روزانه بطور میانگین ۱۰ پرواز در فرودگاه یزد انجام می‌شود که پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس به صورت عادی و پروازهای عتبات عالیات، تبریز،کیش، قشم، شیراز و زاهدان به صورت موردی است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس