Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@20:39:14 GMT

طرز تهیه پاستا سیخی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۰۴۵۷

طرز تهیه پاستا سیخی

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا سیخی در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

پاستا ½ بسته
سوسیس ۲ عدد
قارچ ۵ عدد
ذرت به مقدار کافی
سس کچاپ به مقدار کافی
پنیر پیتزا به مقدار کافی
نمک به مقدار کافی

طرز تهیه پاستا سیخی
مرحله اول

برای تهیه پاستا سیخی خوشمزه در ابتدای کار فر را با حرارت ۱۶۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فاصله یک قابلمه مناسب را تا نیمه پر از آب کرده و روی حرارت زیاد قرار می دهیم.

مرحله دوم

در ادامه اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد، سپس پاستا را به همراه ۱ قاشق مرباخوری نمک به قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم به مدت ۱۰ دقیقه درون آب جوش بماند تا پخت اولیه آن صورت گیرد.

مرحله سوم

پس از گذشت این زمان قابلمه را از روی حرارت برداشته و پاستا را درون آبکش می ریزیم، سپس با آب سرد آبکشی می کنیم و کنار می گذاریم تا آب اضافی اش کشیده شود. در ادامه سیخ های چوبی را درون آب سرد قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم سیخ ها به مدت ۵ دقیقه درون آب بمانند تا هنگام پخت نسوزند. در ادامه پاستاها را یکی یکی به سیخ کشیده، سپس درون سینی مورد نظرمان را با مقداری روغن چرب کرده و آنها را درون سینی قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله قارچ ها را شسته و به همراه سوسیس به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. حالا مقداری سس کچاپ روی پاستاها ریخته و با برس به خوبی پخش می کنیم، سپس مقداری نمک روی پاستاها می پاشیم.

مرحله ششم

حالا مقداری پنیر پیتزا به صورت پخش روی پاستا می ریزیم و اسلایس های قارچ و سوسیس را روی پاستا می چینیم. در ادامه مقداری ذرت روی پاستاها می ریزیم و روی آنرا مجددا با مقداری پنیر پیتزا می پوشانیم.

مرحله هفتم

در این مرحله سینی را طبقه وسط فر گذاشته و اجازه می دهیم پاستا سیخی درون فر بماند تا پنیر پیتزا آب شده و روی آن کاملا طلایی و خوشرنگ شود. در نهایت پاستا سیخی را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

منبع: درنهایت

تماشاخانه ببینید| تایوان خودش را برای جنگ احتمالی چین آماده می‌کند ببینید| بهترین شهر جهان برای زندگی کجاست؟ رقابت سنگین بین دو کشور فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اجازه می دهیم روی پاستا درون آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نمناک، شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که به موهای فر علاقه دارید اما از فر کردن مو با بابلیس خسته شده اید، همیشه برای فر کردن مو نیاز به دستگاه های حرارتی نیست ما در این مطلب روشی متفاوت و شگفت انگیز برای فر کردن موها به شما معرفی میکنیم.

این بار برای فر کردن مو به یکی از وسایل آشپزخانه نیاز دارید، شاید باورتان نشود اما به راستی با چنگال می‌توان موها را هر چقدر هم که لخت باشند فر کرد.

آموزش فر کردن موها با چنگال

یک چنگال بردارید و از انتهای موها شروع کنید موها را درون چنگال بپیچید دقیقا مثل زمانی که ماکارونی می‌خورید، بعد از پیچیدن موها درون چنگال اسپری بزنید و سشوار بکشید گرمای فلز چنگال فر زیبا و ماندگای خلق خواهد کرد.

در صورتی که موهای خیلی صافی دارید و میخواهید آن ها را فر کنید باید از قیچی مارپیچی استفاده کنید در این صورت فر موها مدت زیادی ماندگاری خواهد داشت.

آموزش فر کردن مو با استفاده از جوراب آیا سشوار برای مو خوب است ؟ ؛ بهترین دما برای خشک کردن موها | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟

برای جلوگیری از وز شدن موها از نرم کننده استفاده کنید زیرا موهای فر به راحتی وز میشوند.
روغن نارگیل از وز شدن موها جلوگیری میکند.
موها را بعد از حمام شانه کنید زیرا شانه کردن موهای خشک باعث وز شدن آنها میشود.

کد خبر 848002 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن موی سر خبر مهم

دیگر خبرها

  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز