Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:30:07 GMT

ترسیم نقشه عملیاتی برای پیش روندگی گفتمان جهاد تبیین

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۰۹۶۶

ترسیم نقشه عملیاتی برای پیش روندگی گفتمان جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین کفعمی در جمع مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس اظهار کرد: مجموعه بسیج دانشجویی مسائل اولویت دار ملی را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی احصا کرده است.

وی بر ترسیم نقشه عملیاتی برای پیش روندگی بهتر در عرصه گفتمانی جهاد تبیین تاکید و تصریح کرد: در جهاد تبیین باید عمل به هنگام انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه طرح جامع کشوری راه مهندسی توسط این مجموعه در سراسر کشور در حال اجرا است ادامه داد: با اجرای این طرح در سال‌های آینده علاوه بر هدایت بسیاری از نخبگان به سمت مسائل موجود در کشور، گامی مهم به سمت تحول بزرگ آموزشی و تربیتی در دانشگاه‌ها برداشته خواهد شد.

کفعمی اضافه کرد: فعالیت‌های مسئله محور توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در حال اجرا است.

او با تاکید بر گفتمان سازی، مطالبه گری تخصصی و کنشگری اجتماعی گفت: در این راستا می‌توان از ابزارهای مختلف در قالب فعالیت‌های مسئله محور برای حل مسائل استفاده کرد.

کد خبر 5559858

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد تبیین بسیج دانشجویی شیراز محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی خطبه های نماز جمعه همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه تاسوعا و عاشورا روز خبرنگار بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا