Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از محمود حق دوست اظهار کرد: این رتبه ها شامل ۱۴ رتبه اول، ۶ رتبه دوم، ۱۲ رتبه سوم و ۶ رتبه برگزیده در بخش انفرادی و گروهی، یک رتبه هفتم دربخش نقاشی همگانی و یک رتبه برگزیده جوانه‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی حاصل تلاش دانش آموزان استان در چهلمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا و سومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کسب رتبه اول گروه نمایش خیابانی در کشور اظهار کرد: توجه به کارهای انفرادی و گروهی و تولید آثار فاخر از هدف‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بویژه تربیت زیبایی شناختی و هنری است که موفقیت استان بوشهر در کسب رتبه در رشته های گروهی و همگانی، حاصل پیگیری همین هدف‌گذاری در اجرای سند تحول بنیادین است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان ادامه داد: رتبه اول در رشته‌ها و گرایش‌های تک نوازی به میلاد مقاتلی، بردیا بهرام نژاد، عرفان سعیدی از شهرستان بوشهر و فرهام مراحمی از شهرستان جم، نیوشا تنگسیری در رشته نقالی و سارا رفعتی در رشته عروسک‌سازی از شهرستان بوشهر، هانیه بحرینی پور در رشته نقد شعر و علی موجی دیری در استندآپ از شهرستان دیر، در رشته نمایش خیابانی "رخت‌شور" دبیرستان زینبیه شهرستان بوشهر با بازیگری دانش آموزان محدثه قربانی، یاسمن میهن دوست، فاطمه جعفری، یاسمن روان، زهرا جاشویی، فاطمه جمالی و کارگردانی و مربی فنی سعیده کلانی رسیده است.

حق دوست اضافه کرد: محمد علیزاده از منطقه سعدآباد در گرایش کارآفرینی، سپیده آریامنش از شهرستان دشتستان در گرایش طراحی صحنه، یاسمن صبوری از شهرستان تنگستان در گرایش پادکست، فاطمه رستم‌زاده از شهرستان بوشهر در گرایش تصویر سازی، هستی شکیبایی از شهرستان جم در گرایش ویدئو کست و حسین زارعی در گرایش گردشگری از شهرستان دشتی موفق به کسب رتبه دوم شده‌اند.

وی ادامه داد: هیات داوران رتبه سوم چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری "فرد و سومین دوره کانون های فرهنگی تربیتی را در گرایش آبرنگ به کیمیا رحمتی نژاد، گرایش استندآپ به فاطمه سعدآبادی و گرایش ساخت ماکت به فاطمه یزدان پناه همگی از منطقه سعدآباد، گرایش نگارگری ایرانی به زینب حمادی سربست و گرایش قالی بافی به آرین کمالی از شهرستان دشتستان، گرایش پویانمایی به ایلیا رمضانی، گرایش ادیت و مرمت عکس به سپیده اسلام پور و گرایش گردشگری به ملیکا بوذرجمهوری هر سه نفر از شهرستان بوشهر، نقد شعر به ملیکا آریان‌پور از شهرستان دیر، گرایش ادیت و مرمت عکس به امیرحسین هلالیان و گرایش حقوق دانش آموزی به احسان گنج آفرین هر ۲ نفر از شهرستان دشتی و گرایش معرق کاری به یاسر محمدی از شهرستان جم اختصاص داده‌اند.

حق دوست گفت: مهدی دشت پور از شهرستان دشتستان در گرایش داستان، فاطمه سادات حسینی در گرایش شعر، پرهام بردخونی در گرایش داستان، علیرضا قربانی در گرایش ویدیوکست و یانا عرفان در گرایش خبرنویسی همگی از شهرستان بوشهر و فاطمه خزایی از شهرستان گناوه در گرایش داستان موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رتبه برگزیده کشوری به برنامه جوانه‌های کانون فرهنگی تربیتی دلیران تنگستان و رتبه هفتم کشوری نقاشی همگانی به دبیرستان متوسطه اول دختران خدیجه کبری شهرستان دیر رسیده است.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی و هنری فردا هر سال با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور برگزار می‌شود.

حق دوست گفت: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه، شهرستان/منطقه، استانی و کشوری و در ۶ رشته اصلی آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی، ۸۳ گرایش ویژه مدارس و ۴۵ گرایش ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی طراحی شده است.

برچسب‌ها بوشهر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره بوشهر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره وزارت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر کانون های فرهنگی فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش رتبه برگزیده دانش آموزان کسب رتبه حق دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تهیه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت : الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده و قرار شده این الگو در یک برنامه سه ساله در همه مدارس پیاده شود.

وی افزود: از مهرماه امسال این الگو در ۲۰ درصد مدارس دولتی اجرا خواهد شد و در سال تحصیلی بعد ۴۰ درصد و سال بعد از آن هم ۴۰ درصد دیگر مدارس زیر پوشش این طرح خواهند رفت.

وی اضافه کرد: قرار شده مهر ماه امسال ۵۰ درصد مدارس غیردولتی و خاص هم بر اساس الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اداره شوند.

محمدی اشاره‌ای به آثار مثبت اعمال معدل امتحانات نهایی در نتیجه آزمون سراسری داشت و گفت: نتیجه اجرای این طرح در مناطق محروم به خوبی خود را نشان داد. به عنوان مثال در استانی مثل کرمانشاه در حالی که در گذشته هیچ رتبه برتری در کنکور نداشتیم، سال گذشته دو رتبه برتر کنکور و ۲۷ رتبه زیر ۱۰۰ و بیش از۲۷۰ رتبه زیر هزار داشتیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بنا داریم امسال روی دو موضوع کیفیت بخشی به نظام آموزشی و تقویت مدارس دولتی به عنوان دو مطالبه اصلی مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و ترتیب تمرکز کنیم، گفت: در جهت کیفیت بخشی به نظام آموزشی برای بالا بردن معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 

وی اشاره‌ای هم به اجرای طرح شهید سید محمدسعید جعفری در استان داشت و گفت: در این طرح اردو‌های دانش‌آموزی به عنوان بستری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته و این طرح در نهایت شناسایی استعداد‌های دانش آموزان را دنبال می‌کند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای تجهیز مدارس به امکانات ورزشی، گفت: در ۱.۵ سال گذشته قریب ۶۰ مکان ورزشی با هدف نهادینه کردن ساحت زیستی بدنی در مدارس استان کرمانشاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به افزایش سهم آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها گفت: سهم آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها از ۳۰ میلیارد تومان در سنوات قبل به ۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسید و امیدواریم در بودجه امسال شاهد توجه بیشتر به آموزش و پرورش در اختصاص بودجه باشیم.

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان در سطح کشوری، کسب رتبه برتر شورای تحقیقات آموزش و پرورش و نیز رتبه برتر در اجرای پروژه مهر از مهمترین افتخارآفرینی‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه در سال گذشته بود که محمدی از آنها یاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند