Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:47:35 GMT

عملکرد خبرگزاری ایسنا در زنجان قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۵۱۴

عملکرد خبرگزاری ایسنا در زنجان قابل قبول است

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری ایسنا در زنجان تا به امروز عملکرد خوبی در حوزه اطلاع‌رسانی داشته است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: طبق ذهنیت بسیار خوبی که نسبت به جهاددانشگاهی زنجان دارم، عملکرد خبرگزاری ایسنا نیز قطعاً خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید با دقت بالایی خبر تولید و منتشر کنند، افزود: متاسفانه اکثر اخبار خبرگزاری‌ها کمی عوامانه بوده، بنابراین نباید نظر شخصی دیگران را در رسانه‌ها ترویج داده و حقایق را گم کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بخواهیم کار رسانه‌ای صحیح و حرفه‌ای انجام دهیم باید اعداد، ارقام و اخبارمان دقیق باشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه خبرگزاری ایسنا در بحث انعکاس اخبار دقت‌نظر کافی داشته و تا به امروز در این عرصه موفق بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار استانی اجتماعی خبرگزاری ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است