Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: قرارگاه جهادی جوادالائمه در قالب طرح «عهد خدمت تابستانه» به مردم مناطق حاشیه استان و شهرستان خدمات‌رسانی انجام می‌دهد.

فائزه بازرگان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاریخ شروع این خدمات جهادی در ماه‌نشان، عنوان کرد: از دو سال گذشته به طور رسمی شناسایی روستاهای ماه‌نشان و خانوارهای نیازمند خدمات شروع و به تدریج از اطلاعات خانوار ۲۴ روستای ماه‌نشان شناسنامه تشکیل و سپس از حدود یک سال گذشته طرح جهادی ارائه خدمات به مناطق مورد نظر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح «جهاد خدمت تابستانه» اکثر دانشگاه‌های استان مشارکت دارند، اظهار کرد: در این طرح همه دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف زنجان با توجه به تخصص خود می‌توانند مشارکت کنند. به طور مثال دانشگاه علوم‌پزشکی استان برای ارائه خدمات درمانی، دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات پرستاری و مامایی، دانشگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات آموزشی و تربیتی بانوان و کودکان روستایی و ... مشارکت دارند.

بازرگان با اشاره به مناطق هدف ارائه این خدمات، تصریح کرد: در حال حاضر قریب به ۳۵۰ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در ارائه خدمات به منطقه اوریاد ماه‌نشان و مناطق حاشیه شهر مانند کوی وحدت، کوی فلسطین و فاطمیه خدمات‌رسانی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به شاخه‌های خدمت‌رسانی در این طرح، بیان کرد: گروه جهادی قرارگاه جوادالائمه در حال حاضر در حالت فعالیت در دو شاخه اصلی است. اول شاخه عمومی شامل فعالیت‌های ارتباط‌گیری با اهالی روستا و خدمات دیگر و دوم شاخه تخصصی در خصوص مطالبه‌گری از مسئولان است.

وی با ابراز گلایه‌مندی از مشارکت نکردن برخی مسئولان و ارگان‌ها، افزود: متاسفانه برخی از مسئولان و دستگاه‌های دولتی علی‌رغم دعوت کتبی و شفاهی، تمایلی به حضور در این اردوهای خدمت‌رسانی برای مشاهده مشکلات مردم از نزدیک و ارائه راه‌حل برای مسائل موجود نشان ندادند که در این‌باره درخواست داریم از مسئولان شهرستان ماه‌نشان و استان که در خصوص حضور در مناطق مختلف شهر و شهرستان و ارتباط نزدیک با اهالی این مناطق نسبت به حل مشکلات اهتمام بیشتری بورزند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به دوره جدید این طرح ارائه خدمات، خاطرنشان کرد: اردوی جهادی بعدی، طرح «عهد خدمت تابستانه» در بازه ۱۹ تا ۲۹ مردادماه امسال‌ برگزار خواهد شد و امیدواریم با استمرار این اردوهای جهادی بتوانیم در حل مسائل و مشکلات مردم این مناطق گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی اردوی جهادی دانشگاه دانشجويان خیرین خدمت تابستانه ارائه خدمات ماه نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان