Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:47:57 GMT

خبرنگاران حضرت زینب (س) را الگو قرار دهند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۷۶۷

خبرنگاران حضرت زینب (س) را الگو قرار دهند

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اکنون زمان بهره‌گیری صحیح از رسانه است؛ چراکه ابزاری قدرتمند برای بشر به حساب می‌آید.

امیرعلی نیک‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه هفدهم مردادماه به پاسداشت شهادت «شهید محمود صارمی» روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: این روز فرصت مغتنمی است برای تجلیل و قدردانی از انسان‌های فرهیخته‌ای که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و تلاش و جزم خویش را در مسیر عدالت، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت به کار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) خدمت می‌کنند، ادامه داد: خبرنگاران با تعهد به جامعه خدمت می‌کنند و تاثیر مهمی در انتقال مفاهیم ارزشمندی همچون ایثار و شهادت دارند.

نیک‌بخش با بیان اینکه شهدا پیام‌آور عشق و ایثار هستند، عنوان کرد: خبرنگاران با نوع نگاه و سبک گفتار خود تاثیر به سزایی در بازگو کردن واقعیت‌ها دارند. در حوزه ایثار و شهادت، شهدا پیام‌آور عشق و ایثار بوده و در مقابل این خبرنگاران هستند که می‌توانند سوژه‌های ناب و حرف‌های ناگفته خانواده‌های شهدا و ایثارگر را با روشی هنرمندانه به جامعه انتقال دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه در عصر حاکمیت رسانه، تاثیرگذاری چشم‌گیری بر افکار و اندیشه‌ها دارد، تصریح کرد: جامعه خبری به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان با استقلال در عمل، علاوه بر منعکس کردن مشکلات و مطالبه‌گری حق‌مدارانه، با انعکاس خدمات صادقانه در نظام جمهوری اسلامی به سفیرانی امین مبدل شده‌اند که در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی و تاریخی ایفا می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: اکنون زمان بهره‌گیری صحیح از رسانه است؛ چراکه ابزاری قدرتمند برای بشر به حساب می‌آید، خبرنگاران یکی از افرادی هستند که در عصر ارتباطات که امروزه اغلب در فضای مجازی نقش خود را نشان می‌دهد و نقش مهمی را ایفا می‌کنند و انتقال صحیح پیام از طرف این قشر ارزشمند برای مسیر زندگی مردم بسیار تعیین‌کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان روز خبرنگار بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست