Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:58:56 GMT

گلایه مدیر لیگ پایه از فدراسیون و تیم امید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۸۸۶

گلایه مدیر لیگ پایه از فدراسیون و تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع موجب شدکه مدیران برگزاری بازی های کشورهای اسلامی کمیته ملی المپیک را 10 هزار دلار جریمه نقدی کنند. هم چنین هزینه های اسکان تیم امید در ترکیه به کمیته ملی المپیک باز گردانده نخواهد شد. کمیته ملی المپیک خطاب به مدیران برگزاری بازی های کشورهای اسلامی گفتند تیم ملی امید به دلیل کرونا قادر به حضور در بازی های کشورهای اسلامی نیست در حالی که به خوبی می دانیم این تیم به دلیل عدم در اختیار داشتن همه بازیکنان نتوانست راهی ترکیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عبدی مدیر برگزاری لیگ های پایه در فدراسیون فوتبال بر این باور است فدراسیون فوتبال و تصمیم گیرندگان در تیم امید به راحتی می توانستند این مشکل را حل کنند اگر به بازیکنان تیم های امید حاضردر لیگ برتر امیدها بیشتر توجه می کردند. او در این باره می گوید: کادرفنی تیم امید بیشتر به بازیکنان رده امید باشگاه‌های بزرگسال توجه می‌کنند. اکثر بازیکنان خود را از این تیم‌ها انتخاب می‌کنند حتی اگر آنها در لیگ برتر بزرگسال نیمکت نشین باشند! در حالیکه بسیاری از بازیکنان در لیگ برتر امیدهای باشگاه‌های کشور به صورت ثابت برای تیم‌هایشان بازی می‌کنند و توانایی بالایی هم دارند اما کمتر مورد توجه کادرفنی تیم امید قرار می‌گیرند. در واقع می‌توانم بگویم حدود 30 درصد از تیم امید کشورمان را از بازیکنان شاغل در لیگ برتر امید تشکیل می‌شوند و حدود70 درصد دیگر از بازیکنان امید تیم‌های لیگ برتر بزرگسال انتخاب می‌شوند. شما ببینید از نساجی قهرمان دو دوره مسابقات لیگ برتر چند بازیکن در تیم امید کشورمان حضور دارند؟! خیلی انگشت شمار و محدود! حتی تیم‌های دیگر مثل فولاد خوزستان و سپاهان هم در رده لیگ برتر امید حضوری موفق و موثری داشته‌اند و در امر بازیکن سازی موفق بوده‌اند. متاسفانه به بازیکنانی که در لیگ برتر امید در تیم‌های مختلف باشگاهی بازی می‌کنند از سوی تیم ملی امید کم توجهی می‌شود و تیم امید بیشتر تمایل استفاده از بازیکنان باشگاهی در لیگ برتر بزرگسال را که در رده امید هستند را دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر امید تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم