Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز چهارشنبه هیات‌ دولت، قرار گرفتن موفقیت‌آمیز ماهواره «خیام» در مدار، دریافت پیام، کنترل و مدیریت داده به دست متخصصان ایرانی را افتخار آمیز و اقتدار آفرین توصیف و از همه متخصصان هوا–فضا و سازمان فضایی قدردانی کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت دانش هوا-فضا به عنوان پیشران برای کمک به توسعه کشور در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم بنا دارد عقب ماندگی‌ها در این حوزه را جبران کند و در آینده شاهد رونمایی از دستاوردهای جدیدی در این زمینه خواهیم بود که کمک شایانی به محیط زیست، اکتشافات معدنی، مدیریت مخاطرات طبیعی و پایش مرزها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های آنان برای آگاهی بخشی به جامعه، بر اهمیت جهاد تبیین تاکید کرد و از همکاران دولت خواست در تعاملی سازنده و صمیمانه با اصحاب رسانه، اقدامات دولت در همه بخش‌ها را به مردم گزارش دهند و اجازه ندهند هیچ گره ذهنی در افکار عمومی باقی بماند.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت مردمی از همان روز اول استقرار، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته و لازم است این تلاش‌ها هنرمندانه به اطلاع مردم برسد، ضمن آنکه اگر وعده یا کاری هم بر زمین مانده، باید دلایل آن برای مردم تبیین شود. 

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سیدابراهیم رییسی سیدابراهیم رییسی اخبار سیاسی اخبار مرتبط رییسی: دولت حسرت این را که به جای پرداختن به کار مردم گرفتار حاشیه شوند، به دل بدخواهان… ۱۴۰۱/۵/۱۳ بررسی وضعیت اختلالات شبکه ارتباطی و اینترنت در جلسه هیات دولت ۱۴۰۱/۵/۱۲ رییسی: قدردان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستیم ۱۴۰۱/۵/۸ رییسی: دور بزنید، برویم دستی برای مردم تکان بدهیم! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۶ رییسی: عقب ماندگی‌ ها را جبران می‌ کنیم ۱۴۰۱/۵/۶ کار فقط نشستن پشت میز در یک سازمان و اداره نیست، بهترین کار را دامداران و صنعتگران دارند ۱۴۰۱/۵/۶ آخرین ویدیو ها تیزر قسمت ۱۳ سریال یاغی منتشر شد ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۹ ۱۹ مرداد روز حفاظت از شیر، گربه سان در معرض انقراض ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۶ لحظات نفس گیر نجات یک زن محبوس در ماشین وسط سیل + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۰:۱۲ ناگفته‌ هایی از زندگی هوشنگ ابتهاج + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۹:۱۵ نظر هوشنگ ابتهاج درباره شیرینی زندگی و راحتی مرگ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۹:۰۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۵۲ رییسی: از همان روز اول، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته ایم ۱۱:۴۸ راه عبور از چالش های صنعت فولاد؛ اما و اگرها ۱۱:۴۶ ۱۹ مرداد روز حفاظت از شیر، گربه سان در معرض انقراض ۱۱:۳۷ محسن رضایی بار دیگر کرونا گرفت ۱۱:۳۵ قیمت دلار در صرافی های رسمی امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۱:۳۵ قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت پوند در بازار آزاد امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت لیر امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت درهم امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳ صف آرایی کشتی های جنگی تایوانی و چینی در برابر هم ۱۱:۲۱ چطور کودکان را به مخاطبانی نکته سنج تبدیل کنیم؟ ۱۱:۱۹ تلاش کیهان برای مانع تراشی در برابر تیم مذاکره ۱۱:۱۷ چه تصمیماتی برای بازار سرمایه گرفته شد؟ ۱۱:۱۷ خودروسازی دوباره به کما می رود؟ ۱۱:۱۶ در درگیری مرزبانان ایرانی با طالبان یک سرباز وظیفه به شهادت رسید ۱۱:۱۴ چرا نصف بیشتر کنکوری های مجاز انتخاب رشته نمی کنند؟ ۱۱:۰۲ ۴ میوه ای که چاقتان می کند ۱۰:۵۵ بورس برجام را باور ندارد / فولاد هم شاخص را سبز نگه نداشت ۱۰:۴۶ تعویض ۱۷۰۰ تاکسی فرسوده معطل یک تایید ۱۰:۴۳ کاهش قیمت نفت تا ۸۰ دلار در صورت احیای برجام ۱۰:۴۳ مهاجری: عده ای به صورت ژنتیکی و ایدئولوژیک با برجام مخالفت می کنند ۱۰:۳۷ کارنامه نهایی کنکور هفته اول مهر منتشر می شود ۱۰:۳۲ توییتر حساب کاربری معاون سیاسی دفتر رییس جمهور را مسدود کرد ۱۰:۳۰ سرماخوردگی تابستانی همان کرونا است ۱۰:۲۶ عاقبت تقلب در آزمون سراسری؛ محرومیت ده ساله از شرکت در کنکور ۱۰:۲۱ بهترین برنامه های ادیت عکس برای ویرایش عکس و فیلم در گوشی ۱۰:۱۶ دانلود نوحه و مداحی ویژه شهادت امام سجاد (ع) ۱۰:۱۴ اسکرین شات گرفتن در واتساپ غیرممکن می شود ۱۰:۰۷ نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند ۱۰:۰۴ کاهش اشتغال؛ گمشده پازل رکود تورمی اقتصاد آمریکا ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۶۰ متری شرق تهران چند؟ ۰۹:۵۵ سقوط طلا در بحبوحه اعلام تورم آمریکا ۰۹:۵۳ ماجرای راه اندازی شبکه خبر ۲ چیست؟ ۰۹:۴۷ دولت ژاپن استعفا داد ۰۹:۴۰ هوای تهران قابل قبول است ۰۹:۳۷ کاهش بهای برنت در پی افزایش ذخایر نفت خام آمریکا ۰۹:۳۶ افت قیمت بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری ۰۹:۲۵ برای راه ‌اندازی کسب و کار خود نیاز به وام دارید؟ / شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک سپه ۰۹:۲۳ ۷ عاملی که بر سرعت وای فای تاثیر می گذارد ۰۹:۱۵ دلار همچنان صعودی است ۰۹:۱۲ میزان مراجعات سرپایی به بیمارستان ها بالا است ۰۹:۰۱ خیال خوزستان از آب شرب تا ۲۰سال راحت می شود / طرحی که این بار کامل افتتاح می شود ۰۸:۵۶ لحظه فوران آتشفشان ابکو در روسیه + فیلم ۰۸:۵۲ امکان خروج از گروه های واتساپی بدون اطلاع دیگران ۰۸:۴۰ با سیستم تنظیم دمای بدن آشنا شوید ۰۸:۳۶ نکاتی که باید در انتخاب رشته رعایت کرد + فیلم ۰۸:۳۱ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۶ استان ۰۸:۲۸ روش هایی که مشکلات مربوط به شارژ شدن ایرپاد را حل می کند ۰۸:۲۳ خدا به آخر و عاقبت علم اقتصاد رحم کند / دموکراتها پاک عقلشان را از دست داده اند ۰۸:۱۴ کدام کشورها بیشترین میزان گاز طبیعی را تولید می کنند؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رییسی اخبار سیاسی امروز ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۹ ۱۱ ۳۵ قیمت فیلم ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۱ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان 
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان 
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک