Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:05:53 GMT

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پوستردار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۲۰۶

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پوستردار شد

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالفضل ملکی درباره ایده طراحی پوستر این دوره از جشنواره گفت: ایده این کار بر اساس شعار جشنواره امسال که قصه صدای زندگی است شکل گرفت.

وی با اشاره به تصویر پنجره‌هایی که در پوستر دیده می‌شود، ادامه داد: صدای راوی چه درونی باشد و چه بیرونی، تصویری در ذهن ما ایجاد می‌کند که دریچه‌ایست به زندگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع داستان‌ها و قصه‌ها، پنجره‌هایی هستند که مناظر دیگر از زندگی را به ما نشان می‌دهند و گاهی ما را به زمان و مکان دیگری می‌برند تا حقیقتی را به زبان روایت ارائه دهند.

ملکی افزود: قصه و داستان کمک می‌کند تا هرکس بتواند منظره را ببیند و دریافت خود را داشته باشد. در پوستر از تصویرسازی داستان‌های ایرانی و خارجی استفاده شده است؛ شازده کوچولو، حسن کچل و کلاغی که از شخصیت‌های داستان روباه و کلاغ است و به‌عنوان نماد جشنواره قصه‌گویی کانون سال‌هاست در پوسترهای جشنواره استفاده می‌شود.

ابوالفضل ملکی در پایان گفت: طراحی پوستر جشنواره، از ایده‌پردازی تا اجرای نهایی با هدایت و کارگردانی هنری احمد مالکی و سایر همکاران و طراحان تصویرسازش در استودیو شبرنگ، به انجام رسید. تصویرسازی شخصیت‌های پوستر توسط سمیرا خانزادی انجام شد و همکاری و همراهی معاونت فرهنگی کانون، محمد گودرزی‌دهریزی دبیر جشنواره و دست‌اندرکاران روابط عمومی کانون و جشنواره نیز در این مسیر یاری‌مان کرد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذر ۱۴۰۱ هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کتاب کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)