Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:07:12 GMT

لذت فوتبال به حاشیه‌ها و دقایق اضافه است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۲۶۵

لذت فوتبال به حاشیه‌ها و دقایق اضافه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث حیدری روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان قزوین، افزود: فوتبال کشور فراز و نشیب زیادی داشته ولی در سال ۹۹ در شرایط سختی قرار داشتیم و با یک "تک مساوی" در بحرین سقوط می کردیم و نمی توانستیم در دوره بعد مسابقات جام جهانی شرکت کنیم.

رییس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش های صورت گرفته از آن شرایط سخت درآمدیم و به جایی رسیدیم که در صدر قرار گرفتیم و به جام جهانی صعود کردیم و به رغم همه مرارتها باید از زحمات مدیران تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره استفاده از ظرفیت مربیان با تجربه، گفت: کمیته مسابقات و آموزش فدراسیون را موظف کرده ایم از مربیان دارای درجه ای و بی آسیا استفاده کنند تا ظرفیت های آنها مغفول نماند.

این مسوول ورزشی افزود: ماجدی سرپرست فدراسیون از بهترین های فوتبال هستند و شبانه روز برای فوتبال کشور وقت می گذارند و در بحث فوتبال پایه، تیم ملی و ارتقای تیم های بانوان، جوانان و نوجوانان موفق بوده اند و باید از ایشان تشکر کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضای مجمع فوتبال هر استانی، عصاره فوتبال آن استان هستند و حقیقت فوتبال یک کشور را تشکیل می دهند و سیاستگذاری کلان فوتبال را برعهده دارند، افزود: در مجامع استانهای کشور شرکت کرده ام و بعضی استانها در شرایط خوب و برخی در شرایط نامناسبی قرار دارند و خوشبختانه قزوین وضعیت خوبی دارد و اعضای مجمع فوتبال قزوین، انسانهای فرهیخته ای هستند و پشتوانه قوی در فوتبال دارند.

وی گفت: رییس هیات فوتبال استان قزوین از بهترین روسای هیاتهای استانی است و در کمیته های فدراسیون نقش اساسی ایفا کرده است.

این مسوول با اشاره به وضعیت درآمدی و مالی هیات فوتبال استان، خاطر نشان ساخت: در سال ۹۹ درآمدها، هزینه ها و اعتبارات هیات فوتبال استان مشخص شد که با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان توانسته یکی از بهترین هیات های استانی در این زمینه باشد.

حیدری گفت: کارهای خوبی در پایگاه های استعدادیابی فوتبال استان صورت گرفته و تیم های فوتبال استان توانستند سهم خوبی در رقابت های کشوری کسب کنند که ناشی از برگزاری دوره های دانش افزایی، استعدادیابی و حضور در لیگ ها است.

حیدری گفت:باید این وضعیت فوتبال را در استان شکرگزار بود که شکر نعمت آن، این است که از پشتیبانان و گرداندگان پشت صحنه فوتبال استان با دقت محافظت کنیم چون هر موفقیتی ناشی از صحنه گردانان بزرگی است که باید قدر آنها را بدانیم.

وی تاکید کرد: باید قدر مسوولان پای کار و متخصص را بدانیم و آنها را حفظ کنیم که سرمایه ورزش استان و فوتبال کشور هستند.

وی با تبریک روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران باید کنار ما باشند که وجود آنها به منزله چشم برای مشاهده است و دیدن های فوتبال به برکت آنها رقم می خورد.

فوتبال امروز یک صنعت و علم است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مجمع، گفت: فوتبال کشور وارد آوردگاه مسابقات جام جهانی می شود و فوتبال ویترین ورزش کشور است و همه در حال رصد آن هستند و در کل جهان بیننده دارد.

عباس علایی مقدم افزود: فوتبال امروز یک صنعت و علم است و مدام در حال تغییر می باشد و امیدواریم فوتبال ما نیز در آوردگاه جهانی خوش بدرخشد و نمایندگان کشور در این رقابت ها آبروداری کنند.

وی گفت: اینکه بدون حاشیه وارد مسابقات جهانی شدیم نشان دهنده سلامت و رو به رشد بودن فوتبال کشور است.

علایی مقدم افزود: خوشبختانه فوتبال استان نیز رو به رشد است و مربیان با دانش حرکت می کنند و علم جدید فوتبال را در عرصه های مختلف آن به کار می گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین به رییس هیات فوتبال استان توصیه کرد: به تیم های پایه و سرمایه گذاران در رده ای پایه کمک کنند و برای افزایش تعداد ملی پوشان در استان تلاش نمایند.

وی گفت: همچنین انتظار داریم فرهنگ حضور استان در جمع تیم های لیگ برتر در جامعه نهادینه شود و باید خود فوتبالی ها کمک کنند چون ضوابطی در لیگ برتر هست که باید رعایت شود.

علایی مقدم افزود: فوتبال بانوان استان نیز ضعیف نیست و باید نگاه حمایتی از آنها داشته باشیم.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان فوتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین لیگ برتر فوتبال ورزش و جوانان استان هیات فوتبال استان استان قزوین فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس پس از شکست سرخ‌ها در اراک گفت: جا دارد به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. تشکر می‌کنم از هوادارانی که تیم را حمایت کردند و همه جوره تیم را تشویق کردند. خب بلاخره ما در بازی دو مرتبه جلو افتادیم. تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد. در وقت‌های اضافه توانستیم دو گل خوب به ثمر برسانیم که متاسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. ضربات پنالتی همیشه 50- 50 است و شانس همراه تیم ما نبود.

بادامکی درباره روند بازی و داوری گفت: به نظرم امروز آقای عرب براقی در برخی صحنه ها سخت گیر بود و کارت زرد می‌داد، خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند. من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. باید کار را تمام می‌کردیم ولی دقیقه۹۷ گل خوردیم و گل چهارم هم دقیقه۱۲۲ خوردیم. در دقایق اضافی گل خوردن برای تیم ما با تعداد نفرات و تجربه‌ای که داریم نباید اتفاق می‌افتاد.

ویدئو: 331124

او درباره تعویض‌های اوسمار گفت: کادر فنی تصمیم گرفت که تعویض‌ها را انجام بدهد. امروز بازی حساسی بود. آلومینیوم خیلی خوب بازی کرد و به بازی برگشت. بچه هایی که تعویضی آمدند باید عملکرد بهتری داشتند. ما روی توپ‌های بلند به خصوص پس از تعویض‌های ‌آلومینیوم ضعف داشتیم و گل‌های بدی هم خوردیم.

بادامکی درباره تاثیر حرف‌های اوسمار در تلوزیون درباره بازیکنان گفت: فکر نمی‌کنم تاثیرگذار بوده باشد. نه فقط آقای اوسمار بقیه مربی‌ها هم به یک سری از بازیکنان علاقه‌مند هستند.

او درباره پرت کردن اشیا از سمت هواداران به زمین گفت: چیزی که من پرسیدم و شنیدم این است که اول از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم درگیری شده بود. پرسپولیس در هر شهری می‌رود طرفدار زیاد دارد و طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و حمایت کنند ولی یک مقداری مسئولین اینجا جو را ملتهب کردند به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد اشیایی پرت می‌شد و تا جایی که من نشسته بودم هم می‌آمد. طرفداران پرسپولیس مجبور به واکنش شدند.

معاون پرسپولیس درباره تمدید با اوسمار پس از نتیجه این بازی گفت: بالاخره فوتبال است و ما هم یک روزی می‌بازیم. قرار نبود همه بازی‌ها را ببریم. این اتفاق امروز و در ضربات پنالتی افتاد. فکر می‌کنم آقای اوسمار تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و تصمیم‌گیرنده مدیر و مدیرعامل باشگاه است.

دیگر خبرها

  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی