Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:59:15 GMT

اعتبار نوسازی مدارس در استان اردبیل ۵ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۳۴۹

اعتبار نوسازی مدارس در استان اردبیل ۵ برابر شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به افزایش پنج برابری اعتبارات نوسازی این استان گفت: ۵۲ پروژه این نوسازی مدارس در این استان تا مهر ماه امسال آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل  ، حسن محمدی‌ادیب امروز در بازدید از مدارس استان اردبیل اظهار داشت:  با افزایش پنج برابری اعتبارات 300 میلیارد تومان اعتبار برای احداث فضاهای آموزشی و مدرسه‌سازی به حوزه مدرسه‌سازی اردبیل اختصاص یافته و انتظار می‌رود اقدامات به عمل آمده در این زمینه رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 52 پروژه مدرسه نوساز تا مهر ماه امسال آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که در این زمینه تعداد پروژه‌های در دست احداث مدرسه‌سازی در استان اردبیل به 240 مورد رسیده و در این زمینه اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست جمهوری برای امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل اختصاص یافته و در حال حاضر پروژه بلاتکلیف مدرسه‌سازی در استان اردبیل وجود ندارد.

محمدی‌ادیب تصریح کرد: احداث مدرسه در مناطق شهری در شهرستان‌های استان اردبیل جزو اساسی فضاهای آموزشی استان است که در این زمینه احداث مدرسه به علت مهاجرت روزافزون در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر برخی از مدارس این شهرها دونوبته شده است.

وی اظهار کرد: نیاز به احداث مدارس جدید و نوسازی مدارس تخریبی روز به روز در حال گسترش است و به همین منظور فشار مضاعفی در نیاز به فضاهای آموزشی در مناطق شهری افزوده شده است.

خیرین مدرسه‌ساز در خراسان جنوبی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساخت و ساز معاف شدند50 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد/ حذف مدارس کانکسی15 مدیر مدرسه متخلف در خراسان رضوی اخطار گرفتند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: احداث مدرسه در فضاهای شهری به خصوص در شهرک‌های تازه ساخته شده که به همین منظور اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور احداث فضاهای آموزشی مناسب و مورد نیاز در محلات به عنوان اولویت اساسی در دستور کار است.

محمدی‌ادیب افزود: در تلاش هستیم با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه مدرسه‌سازی در استان اردبیل را شاهد باشیم و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/140/ن

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدرسه سازی در استان اردبیل فضاهای آموزشی احداث مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است