Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:46:55 GMT

سقوط هواپیمای فوق سبک در فارس/دو سرنشین مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۴۴۷

سقوط هواپیمای فوق سبک در فارس/دو سرنشین مصدوم شدند

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در اطراف سد درودزن شهرستان مرودشت دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

به گزارش ایمنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: وقوع این حادثه در حوالی ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز به اورژانس اعلام شد که یک فروند بالگرد ۱۱۵ به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به صعب‌العبور بودن محل سقوط این هواپیما عملیات امدادرسانی به سختی انجام شد و دقایقی پیش با اتمام عملیات هر دو مصدوم حادثه به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 595227

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای فوق سبک در فارس سقوط هواپیمای فوق سبک در شیراز حادثه در استان فارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد