Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: سفرهای تفریحی به صلاح کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و بودجه کشور نیست.

رئیس فدراسیون تیراندازی پس از ثبت نام در پست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت:

در هیئت اجرایی ثبت نام کردم دلیل آن این است که دوستان و شخصیت‌های عزیزی هستند که توان مدیریت را دارند. در تیراندازی وسعت کاری زیادی در سطح استان‌ها و ۳۱ هیات تیراندازی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه کار با سرعت در فدراسیون پیش می رود لذا احساس وظیفه کردم به کمک مجموعه کمیته ملی المپیک بیایم. 

به گزارش طرفداری، مرتضی قربانی در ادامه خاطرنشان کرد:

کار کمیته سخت است زیرا وظیفه آن  توسعه ورزش‌های المپیکی و پرمدال است و با سرعت و دقت به مجموعه کمیته ملی المپیک کمک کنیم. در این رابطه راهبری مناسب برای ارتقای جایگاه کشور در  المپیک و بازی‌های آسیایی یکی از اهداف من است. جایگاه ورزش کشور باید در بازی های المپیک و جهان و آسیا ارتقا یابد.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد:

در سند تحول دولت به رشته های پر مدال اشاره شده و باید به سمتی برویم که از مدال های جهانی و آسیایی بیشتر بهره مند شویم. 

وی با تاکید بر اینکه ما برای حفظ منافع ملی، همه فدراسیون‌ها را مد نظر داریم و صرف حمایت از تیراندازی نیامدم، گفت:

با ارتباط با مجلس و دولت و نیروهای مسلح در جهت رفع مشکلات فدراسیون ها گام های موثر و مفید بر می‌داریم. این برنامه‌ها در حوزه مدیریت کلان در حوزه قانوگذاری در داخل کشور و توسعه روابط بین المللی دنبال می شود و صرفا به فدراسیون خود نمی پردازیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد:

کمیته ملی المپیک محل ایجاد هم گرایی است و. باید در هیات اجرایی تصمیمات درست و در جهت منافع همه فدراسیون ها باشد. آنچه مسلم است باید هیات اجرایی به دنبال تصمیم گیری و تصمیم سازی منافع همه فدراسیون ها گام بردارد. باید به فدراسیون‌های المپیکی و غیر المپیکی در جهت درست کمک کنیم همه فدراسیون ها نیاز به کمک دارند. ما در مجمع رشته‌های پر مدال و رشته های پایه و در مجموع ۵۸ عضو در مجمع داریم و از همه درخواست می کنم رایی که  می‌دهند به کسانی باشد که توانایی بالایی داشته باشند و به ارتقای کمیته در داخل و خارج از کشور کمک کنند. 

وی در خصوص انتقادات به سفرهای غیر ضروری برخی از اعضای هیئت اجرایی و اینکه آیا وی اگر عضو هیئت اجرایی شود به اینگونه سفرها اعتقاد دارد، گفت:

کسی که فقط به عنوان عضو اجرایی جایی را تصاحب کند و پیگیر کارها نباشد، حضورش صلاح نیست هر فردی که آمد، باید یار و مددکار رییس کمیته ملی المپیک باشد و برای کمیته و فدراسیون ها گام بردارد.  فقط صرف تصاحب یک کرسی نمی‌آیم‌. 

قربانی تاکید کرد:

اگر عضو هیات اجرایی لازم باشد در کار اجرایی حضور داشته باشد و آن عضو کارایی و مسئولیت دارد، حضورش در اعزام بد نیست و اما اینکه تفریحی و سیاه لشگر باشد به صلاح کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و بودجه کشور نیست. بودجه‌ کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران، مربیان و داوران و کسب مدال است و کسانی که به سفر می روند، باید دلیل منطقی و اصولی داشته باشند. در غیر این صورت سفرهای خارجی سیاه لشگر نمی‌خواهد.

اخبار داغ 

حذف واژه کمیته استیناف از اطلاعیه سایت فدراسیون فوتبال؛ شیطنت یا اشتباه سهوی؟ یک مادر و دختر در لیگ فوتسال، هم تیمی شدند سوپرلیگ در آفریقا به واقعیت پیوست؛ مسابقاتی با جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری مستند باشگاه آرسنال | آرتتا بروشوری از تخلفات اوبامیانگ تهیه کرده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون تیراندازی کمیته ملی المپیک همه فدراسیون ها هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران