Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی قربانی پس از ثبت نام در پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در هیئت اجرایی ثبت نام کردم دلیل آن این است که دوستان و شخصیت‌های عزیزی هستند که توان مدیریت را دارند. در تیراندازی وسعت کاری زیادی در سطح استان‌ها و ۳۱ هیات تیراندازی داشتیم. خوشبختانه کار با سرعت در فدراسیون پیش می رود لذا احساس وظیفه کردم به کمک مجموعه کمیته ملی المپیک بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: کار کمیته سخت است زیرا وظیفه آن توسعه ورزش‌های المپیکی و پر مدال است و با سرعت و دقت به مجموعه کمیته ملی المپیک کمک کنیم. در این رابطه راهبری مناسب برای ارتقای جایگاه کشور در المپیک و بازی‌های آسیایی یکی از اهداف من است.جایگاه ورزش کشور باید در بازی های المپیک و جهان و آسیا ارتقا یابد.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در سند تحول دولت به رشته های پر مدال اشاره شده و باید به سمتی برویم که از مدال های جهانی و آسیایی بیشتر بهره مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه ما برای حفظ منافع ملی، همه فدراسیون‌ها را مد نظر داریم و صرف حمایت از تیراندازی نیامدم، گفت: با ارتباط با مجلس و دولت و نیروهای مسلح در جهت رفع مشکلات فدراسیون ها گام های موثر و مفید بر می‌داریم. این برنامه‌ها در حوزه مدیریت کلان در حوزه قانوگذاری در داخل کشور و توسعه روابط بین المللی دنبال می شود و صرفا به فدراسیون خود نمی پردازیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک محل ایجاد هم گرایی است و باید در هیات اجرایی تصمیمات درست و در جهت منافع همه فدراسیون ها باشد. آنچه مسلم است باید هیات اجرایی به دنبال تصمیم گیری و تصمیم سازی منافع همه فدراسیون ها گام بردارد. باید به فدراسیون‌های المپیکی و غیر المپیکی در جهت درست کمک کنیم همه فدراسیون ها نیاز به کمک دارند.

وی ادامه داد: ما در مجمع رشته‌های پر مدال و رشته های پایه و در مجموع ۵۸ عضو در مجمع داریم و از همه درخواست می کنم رایی که می‌دهند به کسانی باشد که توانایی بالایی داشته باشند و به ارتقای کمیته در داخل و خارج از کشور کمک کنند.

وی در خصوص انتقادات به سفرهای غیر ضروری برخی از اعضای هیئت اجرایی و اینکه آیا وی اگر عضو هیئت اجرایی شود به اینگونه سفرها اعتقاد دارد، گفت: کسی که فقط به عنوان عضو اجرایی جایی را تصاحب کند و پیگیر کارها نباشد، حضورش صلاح نیست هر فردی که آمد باید یار و مددکار رییس کمیته ملی المپیک باشد و برای کمیته و فدراسیون ها گام بردارد. فقط صرف تصاحب یک کرسی نمی‌آیم‌.

قربانی تاکید کرد: اگر لازم باشد در کار اجرایی حضور داشته باشد و آن عضو کارایی و مسولیت دارد حضورش در اعزام بد نیست و اما اینکه تفریحی و سیاه لشگر باشد به صلاح کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و بودجه کشور نیست. بودجه‌ کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران، مربیان و داوران و کسب مدال است و کسانی که به سفر می روند باید دلیل منطقی و اصولی داشته باشند. در غیر این صورت سفرهای خارجی سیاه لشگر نمی‌خواهد.

کد خبر 5560021

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی قربانی تیراندازی کمیته ملی المپیک فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی بازیهای کشورهای اسلامی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس هندبال انتخابات فدراسیون فوتبال پرتغال هندبال بانوان هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تکواندو چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی تنیس روی میز کمیته ملی المپیک همه فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟