Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی پاوه در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سنگین سلاح به داخل کشور مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرزبانان با استقرار در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات هوشمند، قاچاقچیان را قبل از ورود به حریم مرزی کشور مشاهده و توانستند در درگیری مسلحانه آن‌ها را زمین‌گیر کرده و محموله سنگین سلاح‌های جنگی شامل ۴۱ قبضه سلاح کلت جنگی، دو هزار عدد فشنگ جنگی و ۸۲ تیغه خشاب مربوط به آن را کشف و ضبط کنند.

به گفته فرمانده مرزبانی فراجا در این عملیات، قاچاقچیان که تاب مقاومت در برابر تاکتیک‌های رزمی و آتش مرزبانان را نداشتند، با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان در حراست از مرزهای ایران اسلامی، اظهارکرد: امروز مرزبانان بیش از همیشه برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرمانده مرزبانی فراجا سردار احمدعلی گودرزی درگیری مسلحانه هنگ مرزی پاوه قاچاقچیان اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری