Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عسکری روز چهارشنبه در نشست خبری در سنندج اظهار داشت: حمایت از ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال، جزو اولویت‌های فرمانداری سنندج و کمیته اشتغال و برنامه‌ریزی است.

وی به اقدامات انجام شده طی سال جاری اشاره داشت و اضافه کرد: پنج هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی نظارت بر بازار و نانوایی‌های شهرستان انجام که از این تعداد، ۳۱۸ مورد آن منجر به تشکیل پرونده و جریمه ۲۵ میلیارد ریالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سنندج بر تلاش برای نظارت جدی‌تر بر بازار تاکید و اضافه کرد: در بحث نانوایی‌ها، در آینده با اجرای نظام عادلانه توزیع نان، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

عسکری سهمیه احداث مسکن ملی شهرستان سنندج را ۲۲ هزار و ۶۴۶ واحد عنوان کرد و افزود: تاکنون ۴۵ هزار نفر در سامانه مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۷ هزار نفر آن واجد شرایط برای دریافت مسکن بوده‌اند، ضمن اینکه سهمیه امسال پنج هزار واحد است که برای ۳ هزار واحد آن زمین فراهم شده است.

وی یکی از اولویت های فرمانداری را تمرکز روی حاشیه نشینی اعلام کرد و ادامه داد: تلاش ما این است که با حضور میدانی در نواحی منفصل شهری از جمله نایسر، مشکلات را از نزدیک رصد و برای رفع آن گام برداریم.

فرماندار سنندج از بهره برداری کمپ ترک اعتیاد با ظرفیت ۴۰۰ نفر طی ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: طی سال جاری ارتباط مستمر با گروه های اجتماعی از جمله امامان جمعه و جماعات، ایثاگران و تشکل ها از طریق برگزاری جلسات برقرار شده است.

حل مشکل آب شرب روستای دوشان تا هفته دولت و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه در این رابطه، تلاش برای رفع مشکل آب روستای آساوله و گازرسانی به ۳۰ روستا، از جمله مواردی بود که عسکری به آن اشاره کرد.

خبرنگاران بحث جهاد تببین را سرلوحه کار خود قرار دهند

فرماندار سنندج در بخش دیگری از سخنانش به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اشاره و اضافه کرد: انتطار داریم خبرنگاران بحث جهاد تییین را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و آن را مد نظر داشته باشند.

وی سختی کار خبرنگاری در کردستان را مضاعف دانست و افزود: با وجود شایعه پراکنی و عدم اعتماد در فضای مجازی، هنوز رسانه های شناسنامه دار در استان و کشور وجود دارد که در راستای بیان واقعیت ها و مشکلات موجود فعالیت دارند.

عسکری بر لزوم مطالبه گری خبرنگاران تاکید کرد و گفت: خبرنگاران باید در سه حوزه مطالبه گری، عملیات روانی و سواد رسانه ای شناخت کافی داشته باشد.

وی یادآور شد: در جنگی شناختی به سر می بریم و خبرنگاران باید زبان تبیین را به اقناع نزدیک کنند تا پذیرش آن برای مردم نیز آسان تر باشد.

فرماندار سنندج خواستار نشر امیدافزایی در جامعه و حرکت رسانه ها در این راستا شد و ادامه داد: روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب، افتخار به گذشته و امید به آینده بوده اما هدف دشمن ایجاد ناامیدی در میان مردم است، بنابراین رسالت خبرنگاران در این راستا بسیار مهم است.

شهرستان سنندج با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای چهار بخش مرکزی، سیروان، کلاترزان و حسین آباد است.

برچسب‌ها کردستان اشتغال زایی سنندج نشست خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اشتغال زایی سنندج کردستان اشتغال زایی سنندج نشست خبری فرماندار سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم