Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان عباسپور چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبادان اظهار داشت:اعتبارات در نظر گرفته شده نسبت به سال گذشته ۴۲درصد افرایش را نشان می‌دهد و بیشترین اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل  طرح‌های نیمه تمام می باشد.

وی افزود: سال گذشته ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و متوازن به شهرستان آبادان اختصاص یافت که در پایان سال این رقم افرایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسپور به سفر آخر سال گذشته رییس‌جمهور به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: پس از سفر رییس‌جمهور و تشکیل کارگروه توسعه این ۲ شهرستان اعتبارات خاصی برای آنها در نظر گرفته شده که باعث ایجاد تحول در منطقه خواهد شد.

فرماندار آبادان به آغاز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با حضور وزیر کشور در مرزشلمچه اشاره کرد و بیان داشت:همه دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا خدمت‌رسانی به زائران اربعین با توجه به گرمای هوا به بهترین شکل انجام شود.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی:منطقه آزاد اروند به ریل خدمت‌رسانی به مردم برگردد

در ادامه یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:پس از فسادی که در منطقه آزاد اروند وجود داشت و انجام تحقیق و تفحص و ارسال پرونده به قوه قضائیه پیش بینی می شد روند کار در منطقه آزاد اروند اصلاح شود.

سیدمحمد مولوی افزود:متاسفانه مشاهده می‌شود همان بی‌برنامه‌گی و بی‌توجهی به مردم آبادان و خرمشهر همچنان ادامه دارد و مردم دیگر طاقت بی‌برنامه‌گی را ندارند.

وی اظهار داشت:انتظار داشتیم حادثه متروپل درس عبرتی برای مسوولان منطقه آزاد اروند شود ولی همچنان شاهد بی‌توجهی به آبادان و خرمشهر هستیم و در صورت ادامه این روند مجلس از جایگاه نظارت برخورد خواهد کرد.

ارتقاء کیفیت آب آشامیدنی آبادان در دستور کار است

یکی دیگر از نمایندگان مردم آبادان نیز به احداث سه دستگاه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت  ۱۲ هزار متر مکعب در این شهرستان اشاره کرد و افزود:با اتصال آب دز به  طرح آبرسانی غدیر در هفته دولت کیفیت آب شرب در آبادان و خرمشهر ارتقاء خواهد یافت.

جلیل مختار افزود: پس از سفر رئیس جمهور و تشکیل کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر طرح های بسیار خوبی در راستای توسعه عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و توسعه زیرساخت‌ها برای  این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود منابع درآمدی  برای اجرای طرح های پیش بینی شده در منطقه آزاد اروند تامین شود گفت: یکی از این پیشنهادات تبدیل پلاک خودروهای اروندی به ملی است.

برچسب‌ها جلیل مختار مجلس شورای اسلامی آب شیرین کن اعتبارات آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلیل مختار مجلس شورای اسلامی آب شیرین کن جلیل مختار مجلس شورای اسلامی آب شیرین کن اعتبارات آبادان منطقه آزاد اروند نظر گرفته شده آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد