Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا حقی مسوول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای روشنگری و بصیرت افزایی در بین بانوان و دختران جوان، همراه با شروع «جهاد تبیینی زینب سلام الله علیها»، در پیوستن افراد به لشگر لبیک گویان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برای مجاهده در عرصه جهاد تبیین، پویش سراسری «جهاد تبیینی حضرت زینب (س)» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف اجرای این پویش سراسری در استان‌ها معرفی نقش حضرت زینب(س) در پیام رسانی قیام کربلا  است.

مسوول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: بانوان و دختران جوان برای پیوستن به نهضت جهاد تبیین می‌توانند با ارسال عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» را به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ از مطالب و محتوای فرهنگی این سامانه در راستای روشنگری و بصیرت افزایی بهره‌مند شوند.  

حقی ادامه داد:  از آغاز ماه محرم تاکنون اطلاع‌رسانی و تبلیغ این پویش در بین گروه‌ها و کانال‌های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی بانوان استان اردبیل انجام شده است.

وی گفت: تاکنون بانوان و دختران از اقشار مختلف در سراسر استان به این پویش پیوستند و این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد تبیینی حضرت زینب س بصیرت افزایی حضرت اباعبدالله الحسین ع قیام کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)