Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-موسسه اعتباری ملل به منظور حمایت از خانواده ها، تعداد 542 فقره وام فرزندآوری تا پایان تیر ماه به متقاضیان پرداخت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این موسسه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به افزایش جمعیت و جوانی جامعه نسبت به اجرایی نمودن وام فرزندآوری اقدام نموده است.
گفتنی است موسسه اعتباری ملل از ابتدای سال تا پایان تیرماه به 542 نفر به مبلغ 600 /202  میلیون ریال و در تیرماه تعداد 346 فقره وام فرزندآوری به مبلغ 131/800میلیون ریال به واجدین شرایط پرداخت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید: متقاضیان محترم می‌توانند برای فرزندان متولد شده از سال 1400 به بعد حداکثردو سال پس از تولد فرزند خود ،نسبت به درخواست وام اقدام نمایند.مبلغ این وام برای فرزند اول 200 میلیون ریال،فرزند دوم  400 میلیون ریال ، فرزند سوم 600 میلیون ریال ،فرزند چهارم 800 میلیون ریال وفرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موسسه اعتباری ملل میلیون ریال وام فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم