Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پانصد و بیستمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، گسترش پوشش واکسیناسیون کرونا را راهکار اساسی برای عبور از موج هفتم کرونا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «عباس رضاییان زاده» ضمن تسلیت شهادت حضرت امام سجاد(ع)، بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و در کنار واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: افراد بالای ۱۸ سال که از دریافت نوبت سوم واکسن آنان دست کم شش ماه می گذرد، می توانند برای دریافت نوبت یادآور (نوبت چهارم) به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او با اعلام آمادگی مراکز واکسیناسیون استان برای خدمت رسانی به مراجعان افزود: مردم می توانند برای دریافت نشانی مراکز و آخرین اطلاعات مربوط به نوع واکسن و ساعت کاری مراکز واکسیناسیون و یا تغییرات احتمالی برنامه، به پایگاه اینترنتی http://covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنند.معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه در روز عاشورای حسینی نیر واحد سیار واکسیناسیون در شیراز فعال بوده است، گفت: تا کنون، ۹۳ و ۸۶ صدم درصد جمعیت هدف استان واکسن دُز اول، ۸۷ و ۹۳ صدم درصد دُز دوم، ۴۹ و ۶۸ صدم درصد دُز سوم و ۲ و ۸۴ صدم درصد دُز یادآور را دریافت کرده اند.دکتر رضائیان زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت دریافت به موقع واکسن در افزایش ایمنی فردی و عمومی نسبت به این بیماری، مردم فارس در این زمینه مشارکت جدی داشته و برنامه واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس واکسن کروونا صدم درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟