Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف در گفت و گوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین با تبریک پیروزی اخیر مقاومت اسلامی مردم فلسطین در نبرد با رژیم اشغالگر قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

رئیس مجلس با ابراز تأسف و تأثر از شهادت فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی تشریح کرد: جهاد اسلامی فلسطین از مؤثرترین جریان های مقاومت مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است که نقش مهمی در رویارویی با این رژیم ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر قالیباف در ادامه این گفت‌وگو بار دیگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین در جهت احقاق حقوقشان در آزادی سرزمین های اشغال شده را مورد تأکید قرار داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: جهاد اسلامی توانایی مقاومت و وارد کردن ضربات محکم به رژیم اشغالگر در جنگ‌های طولانی مدت را دارد

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت‌وگو تلفنی ضمن قدردانی از حمایت های مستمر مجلس شورای اسلامی و دکتر قالیباف از مبارزات مردم فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر با جنبش جهاد اسلامی ناچار به درخواست آتش بس و پذیرش شرایط جهاد اسلامی شد.

وی دستاورد بزرگ نبرد اخیر را اتحاد گروه های مقاومت در داخل و خارج از فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر دانست و گفت: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر نشان داد می تواند در جنگ بزرگ و طولانی مدت با رژیم اشغالگر بایستد و ضربات محکمی به آنان وارد کند.

وی افزود: موشک های مقاومت در عمق سرزمین های اشغال شده ضرباتی بر این رژیم اشغالگر وارد کردند.

زیاد نخاله در پایان بار دیگر از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت فلسطین مجلس یازدهم جهاد اسلامی فلسطین جنبش جهاد اسلامی مردم فلسطین رژیم اشغالگر نبرد اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد