Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:03:27 GMT

اقتصاد رسانه های استان بوشهر ضعیف است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۵۷۴۳

اقتصاد رسانه های استان بوشهر ضعیف است

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله نجفی روز چهارشنبه در نشست نخبگان و مدیران رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: مشکلات اقتصادی  باعث شده  از کیفیت محتوا در حوزه رسانه کاسته شود و در واقع اهالی رسانه بیشتر به سمت حفظ حیات و زنده نگه داشتن رسانه خود رفته اند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه تبلیغات و توانمندی تبلیغاتی و رسانه ای انقلاب اسلامی و حمایت دولت از توان تبلیغاتی رسانه ها اظهار کرد: نباید در استانی مانند بوشهر که برخوردار  از صنعت و اقتصاد قوی است رسانه های آن در این شرایط قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی اظهار کرد: دولت باید در راستای تقویت اقتصاد رسانه ها گام‌های عملیاتی بردارد.

وی گفت: امنیت شغلی فعالان عرصه رسانه، نبود شفافیت در توزیع آگهی ها، نبود تشکل صنفی جامع و فراگیر از جمله مشکلات رسانه ها در استان بوشهر به شمار می‌رود. 

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: یکی از نکات جالب این است که  صحبت از نقد پذیری  و تقویت مطالبه گری است ولی  عمل در این زمینه وجود ندارد و به محض اینکه یک جریانی نقد می کند به رسانه هجمه وارد می‌شود و  همین امر باعث شده که رسانه امروز به سمت انفعال بروند و این نگران کننده است.

نجفی اظهار کرد: رسانه باید خدمات ارزشمند مسئولان را بگوید  ولی اگر یک روزی نقد کرد باید مسئولان ظرفیت پذیرش نقد را داشته باشند. 

وی یادآورشد: امروز شرایط به گونه ای شده که حمایت از یک رسانه، آگهی دادن به آن و یا تقویت آن به انتقاد نکردن گره خورده است و این امر نه تنها از طرف دولتیها بلکه حتی از طرف صنایع نیز دیده می شود.

نجفی اظهار کرد: هنوز یک سری دستورالعمل‌هایی وجود دارد که به رسانه خاصی باید آگهی داده شود و بسیاری از دوستان ارزشی این انتقاد را دارند که با وجود گذشت یک سال از عمر دولت اما  هنوز مسیر عوض شده است.

وی بازنگری در صندوق هنر و سوق دادن خدمات و بخشی از مسئولیتهای اجتماعی صنایع به سمت فرهنگ، هنر و رسانه را ضروری ذکر کرد.

برچسب‌ها بوشهر رسانه سازمان بسیج رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر رسانه سازمان بسیج رسانه بوشهر رسانه سازمان بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت:«من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهاجمیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید. 
اما آنها باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش