Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) از پیام آوران و خبرنگاران واقعی هستند که نهضت عاشورا و حادثه کربلا را با خطبه‌های آتشین خود زنده نگه داشتند و به گوش جهانیان رساندند.

شهردار کوهبنان می‌گوید خبرنگاران نقش مهمی در جهت توسعه، پیشرفت، آبادانی و سرافرازی یک ملت دارند که سالروز شهادت شهید صارمی بهانه‌ای برای تجلیل از خبرنگاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کوهبنان گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین اجرایی هستند از طرف مردم مشکلات را بیان می‌کنند و فعالیت‌های مسئولین را به گوش مردم می‌رسانند.

به گفته محمدی در عصر ارتباطات و تحقق دهکده کوچک جهانی قرار داریم رمز موفقیت در کار‌های مدیریتی، توسعه و آبادانی کشور اطلاع رسانی به موقع و شفاف هست.

محمدی گفت: خبرنگاران باید با اخلاص، برای رضایت حضرت حق و خدمت به مردم گام بر دارند البته خبرنگار باید خدمات و‌کار‌های انجام شده را دلسوزانه و صادقانه بیان کند و انتقاد بجا و شایسته داشته باشد.

شهردار کوهبنان گفت: پیگیری جهت ارتقای شهرداری کوهبنان از درجه و مرتبه ۵ به ۶، راه اندازی و تجهیز کارخانه آسفالت، راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتونی، بلوک، لوله سیمانی و لارده از جمله خدمات شهرداری کوهبنان طی چند ماه گذشته هستند.

محمدی می‌گوید زیر سازی معابر اصلی و فرعی مجتمع مسکن مهر و آسفالت بیش از ده هزار متر مربع، زیر سازی معابر در بافت فرسوده جهت اجرای نهضت آسفالت به متراژ ۱۵ هزار متر مربع، زیر سازی نه معبر اصلی شهر کوهبنان جهت اجرای نهضت آسفالت از دیگر خدمات شهرداری و شورای شهر کوهبنان طی چند ماه گذشته هستند.

به گفته شهردار کوهبنان پیگیری جهت دریافت ۱۱۵ تن قیر رایگان از سازمان شهرداری‌ها، اصلاح مهندسی تقاطع خیابان مسجد الرضا و بلوار گذر مارکوپولو جهت رفع مشکلات ترافیکی، نصب ۳۰ عدد تابلوی جهت نما در میادین و خیابان‌های سطح شهر از دیگر اقدامات در چند ماه گذشته هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار تجلیل شهردار کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند