Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:06:57 GMT

خبرنگاران استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۰۷۷

خبرنگاران استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نجفی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبرنگاران با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: حمایت از خبرنگاران استان بوشهر و تقویت آنان در ابعاد گوناگون اقتصادی یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران امنیت شغلی ندارند تصریح کرد: برای حل مشکلات خبرنگاران پیشنهاداتی به استاندار بوشهر ارائه شده است که نیاز به پیگیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در فعالیت اصحاب رسانه تأثیرگذار بوده است افزود: تقویت اصحاب رسانه در ابعاد گوناگون یک ضرورت است.

نجفی با بیان اینکه خبرنگاران این استان انقلابی و جهادی تلاش می‌کنند گفت: حمایت از خبرنگاران استان بوشهر و تقویت آنان در ابعاد گوناگون اقتصادی یک ضرورت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار استفاده از فرهنگ عاشورا حسینی در عرصه اطلاع‌رسانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عاشورا از آموزه‌ها و درس‌های مهمی برخوردار است که استفاده از این فرهنگ در دستور کار اصحاب رسانه استان قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از برنامه‌های اصحاب رسانه استان است گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغات، فرهنگ و جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های اصحاب رسانه استان بوشهر است.

کد خبر 5560321

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر عبدالله نجفی بسیج رسانه محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان رسانه استان اصحاب رسانه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور