Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:03:56 GMT

معتادان متجاهر از سطح شهر کرمانشاه جمع‌آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۶۲۸۸

معتادان متجاهر از سطح شهر کرمانشاه جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابراهیم رحیمی زنگنه» روز چهارشنبه در بازدید از کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه و مجموعه اردوگاهی چشمه سفید افزود: این ۲ مجموعه برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر دارای امکانات مناسب ولی ناکافی هستند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر کرمانشاه خواست عموم مردم است، گفت: در سفر وزیر کشور به کرمانشاه موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر مطرح شد و پیرو دستور آقای وحیدی، اقدامات لازم برای اجرای این برنامه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی زنگنه با اشاره به برآوردهای انجام شده در رابطه با تعداد معتادان متجاهر در سطح شهر کرمانشاه تأکید کرد: در بازدید امروز مشخص شد که با وجود امکانات مناسب در کمپ ماده ۱۶ بهزیستی، ظرفیت این مجتمع تکمیل است که با تجهیز یکی از سوله‌ها ظرفیت این مرکز افزایش می‌یابد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از اختصاص پنج میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه خبر داد و افزود: با اختصاص این مبلغ و تغییر کاربری و تجهیز یکی از سوله‌های این مجتمع امکان نگهداری تعداد بیشتری از معتادان در این کمپ وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه و مجموعه اردوگاهی چشمه سفید گفت: در بازدید امروز و گفت و گو با مدیران این ۲ مجموعه بخشی از مشکلات موجود احصا شد که از طریق فرمانداری و در ارتباط با سایر دستگاه‌ها سعی در برطرف کردن آنها خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال بودجه برای فاضلاب مجموعه اردوگاهی چشمه سفید خبر داد و افزود: با مصوبه کمیته برنامه و بودجه فرمانداری کرمانشاه این مبلغ به این مجموعه اختصاص یافت و شهرداری نیز بقیه اعتبار لازم برای ساماندهی فاصلاب چشمه سفید را اختصاص خواهد داد.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه جمع‌آوری متعادان متجاهر از سطح کرمانشاه بخش نخست کار است بیان کرد: بازگشت این گروه به زندگی عادی یک فرآیند خواهد بود که از جمع‌آوری، درمان، مراقبت و حمایت تشکیل شده است و این فرآیند نیازمند هم‌افزایی چندین دستگاه اجرایی است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه معتادان متجاهر وزارت کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه معتادان متجاهر وزارت کشور استانداری کرمانشاه معتادان متجاهر وزارت کشور کرمانشاه کمپ ماده ۱۶ بهزیستی معتادان متجاهر چشمه سفید جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر