Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با رسانه قدرتمند ارتباط بین مردم و مسئولان، موثر خواهد بود و بر این اساس نیز فعالین رسانه ای باید با بصیرت و با تکیه بر مبانی مکتب عاشورا و راه حسین بن علی(ع) حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که ابا عبدالله(ع) حج خود برای جنگ نیمه تمام را رها نکرد بلکه در منزلگاه های مختلف که توقف داشتند با کاروان ها و مردم چهره به چهره به گفتگو می پرداخت و برای مردم تبیین می کرد که چرا بیعت با ظلم را نمی پذیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: واقعه کربلا قطعه ای از زندگی ابا عبدالله(ع) بوده و نباید در آن نیم روز حادثه بمانیم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: اگر زینب کبری(س) در همان ابتدا مسئولیت جامعه را برای روشنگری به عهده نمی گرفت همه چیز تمام شده بود اما با شجاعت آن حضرت، شرایط تغییر کرد و پس از آن واقعه همواره این دوست داران عاشورا هستند که زمین جدید برای مقابله با کفر خلق می کنند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: باید بدانیم که انقلاب ما هم از جنس عاشوراست و نباید در توقف گاه زمان بمانیم، امام خمینی(ره) نیز پیش و پس از پیروزی انقلاب، زمین جدید برای مبارزه تعریف می کرد و با قطعیت می توان گفت امام سال ۴۲ با امام وقایعی چون تسخیر لانه جاسوسی، بیت المقدس، پاوه، کربلای ۵ و قطعنامه ۵۹۸ متفاوت است. یقینا با عاشورا می توان به پیشرفت های محال رسید و باید به قافله امام عاشورا برسیم، عاشورا محضر زنده شدن امت و بشریت است.

چهره شما خبرنگاران تجسم انقلاب باشد

وی بیان کرد: نباید اجازه داد اصحاب رسانه را با پول، اسب و شمشیر مانند عبدالله بن حر جوفی مقایسه نکنند و باید به گونه ای رفتار کرد همانطور که قاسم سلیمانی رخساره عملی ولایت فقیه بود، هرجا خبرنگاران را دیدند در چهره آن ها انقلاب تجسم شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نقدها و هشدارهای دلسوزانه رسانه ها گفت: نقد و یادآوری به جا می تواند همچون قضیه زهیر بن قین عثمانی مسلک باشد، زهیر در نزدیک قافله اباعبدالله(ع) خیمه زده بود، پیکی را امام معصوم پیش او فرستاد که به حسین بپیوندد، قبول نکرد. همسرش به وی تشر زد که فرزند پیامبر از تو در خواست کرده برو سخنانش را گوش کن! بعد از دیدار با اباعبدالله(ع) تمام دنیا را پشت سر نهاد، املاک و دارایی ها را رها کرد و به همسرش گفت: هرچه دارم بنام تو میزنم و طلاقت می دهم تا بعد از من تو را به بهانه همسر من بودن اذیت نکنند.

با هشدار به موقع نیرو به جبهه انقلاب اضافه کنید

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: تشر به موقع زدن برای آگاهی می تواند یکی را در خط امام شیعه قرار دهد، شما نیز باید با تشرهای صحیح، نیرو به جبهه انقلاب اضافه کنید. عناوین، تشر ها و تیترهای شما اگر به جا باشد می توانید خیلی ها را در جبهه انقلاب وارد کنید.

وی بیان کرد: در واقعه عاشورا خیلی ها با دیدن امام(ع) جنب و جوش فراوان داشتند اما به امام معصوم یاری نرساندند فقط نمایش دادند که دوستدار امام هستند.

افق سردار شهید حسین همدانی فتح قدس بود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: جسارتی به سرلشکر همدانی شد، او واقعا سردار بی افتخار است؟ ما منتظران صف طولانی شهادتیم و آرزوی رسیدن به آن نقطه را داریم، به قله افتخار ما اهانت شده است، به قله خیالی آنها خواهیم زد

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: سردار همدانی مسئولیت طراحی و شناسایی در عملیات بیت المقدس را به عهده داشت و وقتی در فتح المبین در کنار سردار شهبازی قرار گرفت، گفت: افق ما فتح اسراییل است این خاکریز را نبینید ما از این خاکریز ها عبور کردیم.

وی با اشاره به خدمات شهید همدانی در سوریه گفت: سردار همدانی در سوریه کار شناسایی و اطلاعات برای آزادسازی حلب را بر عهده داشت، زن و بچه خود را به سوریه آورده بود و می گفت: امام حسین(ع) همه اهل بیت خود را به معرکه آوردند من هنوز برادرها، برادر زاده ها، خواهر، خواهر زاده و خیلی از خویشان خود را نیاورده ام.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: زن و فرزند شهید همدانی در هفت کیلومتری خط نبرد بودند. شهید همدانی تا سال ۹۴ پوتین از پای خود در نیاورد و هیچ اندوخته ای برای دنیای خود باقی نگذاشت.

سردار رفیعی آتانی ضمن تقبیح توهین به سردار بزرگ اسلام شهید حسین همدانی، خطاب به فتنه گران صادر کننده بیانیه اخیر گفت: شما به این مرد بزرگ توهین می کنید؟ آدرس به شما می دهیم، دانه درشت های شما را در سوریه، عراق و لبنان در هم شکستیم و در بوکمال و حلب، مردان و یاران همدانی شکست مفتضحانه را به آمریکای شیطان صفت که شما سنگش را به سینه می زنید، تحمیل کردند.

وی اضافه کرد: این پیر مفلوک هنوز عقده عاشورای ۸۸ را دارد، فتنه ۸۸، جنگ بین حق و باطل بود، آنان که در روز عاشورا بیانیه دادند و به خیمه اباعبدالله(ع) حمله کردند، حرمت ها را شکستند و ریزش های زیادی را برای انقلاب رقم زدند امروز در اوج وقاحت از انقلاب و مردم طلبکار هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان تاکید کرد: ما از عاشورای ۸۸ عبور کردیم، خاکریزها را پشت سر گذاشتیم و امروز باور داریم افق آینده سربازان ولایت ریشه کردن رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سردار حسین همدانی سردار رفیعی آتانی خبرنگار فرمانده سپاه صاحب الامر عج سردار رفیعی آتانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون