Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مُرودی فرماندار بندرعباس امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان  ضمن تشکر از استاندار هرمزگان بابت تخصیص اعتبار  ویژه به شهرستان بندرعباس اظهار کرد: برای سال جاری، ۲۸۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان بندرعباس تعریف و به تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد، افزود: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و قانون متوازن تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرعباس با اشاره به اختصاص ۲۲ درصد از اعتبارات به  پروژه‌های عمرانی این شهرستان، عنوان کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان بندرعباس ۳۳درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مرودی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر نظارت در اجرای پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا از اولویت های کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

وی همچنین گفت: توجه ویژه به پروژه های اشتغالزا و‌ محرک توسعه و دانش بنیان  در سطح این شهرستان، از سیاست های دولت است.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد مرودی فرماندار بندرعباس هرمزگان شهرستان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد