Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر چهار شنبه در نشست کارگروه هماهنگی سفر اربعین استان بوشهر اظهار داشت: ایستگاه ویژه جابجایی زائرین اربعین با هدف هماهنگی بیشتر، در پایانه مسافری بوشهر راه اندازی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: این ایستگاه با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان و به منظور هماهنگی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به زوار اربعین حسینی ایجاد می‌شود و در طول ایام اربعین فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخترشناس با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های مسئول در بازه زمانی سفر اربعین گفت: بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور تا پنجم مهر به مدت ۲۷ روز اجرایی می‌شود و زوار از شهرهای محل سکونت خود به مرزهای تعیین شده و بالعکس جابجا می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل اظهار داشت: در اربعین ۹۸ که بعد از آن به دلیل شرایط کرونایی سفر اربعین انجام نشد مجموعاً تعداد ۲۷ هزار ۹۲۰ زائر با تعداد ۹۰۹ سفر ناوگان عمومی از استان به مرز شلمچه اعزام و تعداد ۲۸ هزار زائر نیز با انجام ۸۶۸ سفر ناوگان عمومی از این مرز به داخل استان جابجا شدند.

وی با اشاره احتمال افزایش تقاضا برای سفر اربعین و لزوم هماهنگی مدیران کاروان‌ها با بخش حمل و نقل افزود: بعد از دو دوره تعطیلی سفر اربعین به دلیل شرایط کرونایی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ احتمالاً امسال شاهد افزایش ۲۰ یا حتی ۳۰ درصدی تقاضای سفر برای زیارت اربعین حسینی باشیم که از مدیران کاروان‌ها تقاضا می‌شود در این زمینه هماهنگی لازم را با مسئولان بخش حمل و نقل داشته باشند.

اخترشناس بیان داشت: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و بویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و انشاالله همانند سال‌های گذشته زائرین اربعین حسینی مشکلی برای سفر معنوی اربعین نخواهند داشت.

کد خبر 5560412

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر اربعین حسینی انجمن صنفی راهداری محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار گرگان اربعین حسینی اربعین حسینی سفر اربعین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل

تین نیوز

مشکل کمبود لکوموتیو هر از گاهی در قالب کاهش سرعت قطار باری یا توقف قطارهای مسافری به دلیل خرابی لکوموتیو خود را نمایان می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل راه آهن از هزار لکوموتیوباری و مسافری موجود در کشور، ۲۰۰ لکوموتیو هم اکنون غیر فعال است.

حجم ویدیو: 13.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد