Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون اسکیت و سازمان ورزش شهرداری برای همگانی کردن ورزش اسکیت تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

به گزارش ایران اکونومیست؛ مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با حسین اوجاقی مدیر عامل و دیگر مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کرد.

 در این جلسه هنرجو گفت: شهرداری پتانسیل بالایی در همگانی کردن ورزش اسکیت دارد و ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت در شهر تهران ورزش اسکیت را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فدراسیون اسکیت با استفاده از ظرفیت های سازمان ورزش، شهرداری تهران می تواند در بحث همگانی و خانوادگی کردن این رشته تحولی عظیم ایجاد کند و رشته اسکیت را به جایگاه اصلی در بین خانواده ها برساند.

رییس فدراسیون اسکیت برگزاری جشنواره ها، آموزش پایه در پارک ها، برگزاری فعالیت های ورزشی، مسابقات و ... را از ارکان گسترش ورزش همگانی دانست و افزود: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۵ میلیون کفش اسکیت وارد کشور شده که این موضوع نشان از استقبال از رشته اسکیت در بین خانواده هاست.

هنرجو با بیان اینکه ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم که از این میان ۴ هزار ورزشکار در تهران هستند اظهارداشت: در این رشته زمین کمی در اختیار داریم و از شهرداری درخواست داریم تا زمین پارک آب و آتش را جهت استفاده ورزشکاران تیم ملی فراهم کنند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این جلسه گفت: رویکرد سازمان ورزش شهرداری تهران همگانی کردن ورزش هایی است که مطالبه شهروندان است اما کمتر دیده شده است.

اجاقی ادامه داد: اسکیت ورزش مفرحی است که در دل خانواده ها جا باز کرده و با توجه به این که رویکرد سازمان همگانی کردن ورزش هاست می توان با استفاده از ظرفیت ها و برنامه ریزی درست به این هدف دست یافت.

وی رسالت اصلی سازمان ورزش شهرداری را ورزش شهروندی دانست و اظهار داشت: این نخستین تفاهم نامه ای است که در سال ۱۴۰۱ با فدراسیون‌ها امضا می‌شود.

 مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه بخش عمده ورزش شهروندی ورزش همگانی است خاطر نشان کرد: اسکیت قابلیت این را دارد که در اولویت ورزش شهروندی قرار گیرد و سازمان ورزش شهرداری با توجه به ۲۱۱ مجموعه ورزشی که در سطح شهر تهران در اختیار دارد پتانسیل خوبی برای گسترش رشته اسکیت است.

 در ادامه حاضران در جلسه راهکارهای همکاری مشترک میان دو نهاد را بیان و پیشنهاداتی را مطرح کردند.  

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین رئیس فدراسیون اسکیت و  رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید.

گفتنی است علی رضا نصیری نایب رییس، مریم وفاخواه نایب رییس بانوان، حمیدرضا بخارایی دبیر کل فدراسیون اسکیت، علی خسروی مشاور امور فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی، حیدر سلمانی معاون ورزش آقایان، محمد مشهدی یاری مدیر اداره تفریحات، مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان، هادی مقدمی رییس درامد معاونت مالی و اقتصاد شهری سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون اسکیت ، حسین اوجاقی ، مجید هنرجو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت حسین اوجاقی مجید هنرجو سازمان ورزش شهرداری تهران همگانی کردن ورزش فدراسیون اسکیت تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها