Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:35:03 GMT

سارق کابل های برق در گچساران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۷۲۲۳

سارق کابل های برق در گچساران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ارسلان خادمیان در تشریح جزئیات خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان گچساران، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمیان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان گچساران اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5560435

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارق کشف سرقت محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد