Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی از ۱۸ تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

ارسلان بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org  در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک فوق دیپلم برای ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۸ تا ۲۳ مرداد اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرد یا نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در ۶ مرکز این استان اقدام کنند.

بی نیاز با بیان اینکه هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه دولتی است بسیار پایین است، تصریح کرد: با وجود این مهم، تسهیلات بانکی با کارمزد کمتر از دو درصد برای کل شهریه تحصیلی، برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و شرایط تغییر رشته تحصیلی و تقسیط شهریه متغیر به انتخاب دانشجو از اقداماتی است که این دانشگاه در راستای کاهش دغدغه تحصیلی متقاضیان انجام داده است.

وی بیان کرد: ثبت نام و پذیرش دانشجو در ۸۸ رشته و ۶ مرکز یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، مارگون و لنده انجام می شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پذیرش دانشجو دانشگاه پيام نور كنكور سراسري مارگون لنده گچساران سایت سازمان سنجش یاسوج کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد

پایگاه اتوبوس آمبولانس با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور در کمربندی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت _ در آئین کلنگ‌زنی پایگاه اتوبوس آمبولانس در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سه نقطه استراتژیک برای احداث پایگاه‌های خدماتی اورژانس را در استان کلنگ‌زنی کردیم که همگی در مسیر جاده‌های اصلی و پرتردد هستند.

وی افزود: با احداث این پایگاه‌ها، خدمات اورژانس درون شهری و برون شهری به مردم ارائه می‌شود و می‌توانیم از زمان طلایی برای کمک به حادثه‌دیدگان استفاده کنیم تا اینکه بیمار یا مصدومی دچار عوارض بیشتری نشود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: در این دوره تحول بسیار خوبی در زمینه اورژانس صورت گرفته است با وجود اینکه عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما تلاش‌ها بسیار خوب بوده است و کارها به سرعت پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: در ساختمان مرکزی اورژانس استان کار به سرعت در حال پیشرفت است و سه پایگاه کلنگ‌زنی شده‌است و امیدواریم طی ۹ ماه آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد صورت بگیرد.

میعادفر خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه از ستاد بحران گرفته تا علوم پزشکی و اورژانس ید واحده و در کنار هم هستند و کار تیمی انجام می‌دهند.

این مسئول در ادامه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی دانشگاه‌های کشور سنگین حرکت می‌کنند و اصولاً حرکتی ندارند اما اینجا با استفاده از نیروی جوان در حال کار هستند و ثمره کار نیز احساس می‌شود و یکی از این موارد برتر بودن این دانشگاه در سطح کشور در ارائه خدمات سفر نوروزی است.

کد خبر 748628

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد