Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره پیروزی جنبش جهاد اسلامی در نبرد اخیر با تل‌آویو هشدار داده و گفتند تصور کنید اگر با حماس و حزب‌الله درگیر شویم، چه خواهد شد؟ رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که دستاورد جنبش جهاد اسلامی به عنوان یک هشدار آگاهی‌دهنده را نمی‌توان نادیده گرفت و اشاره می‌کنند که جنبش‌های حماس و حزب‌الله لبنان دارای قابلیت‌هایی هستند که صد‌ها برابر از توانمندی‌های جهاد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش پایگاه خبری «المیادین»، رسانه‌های عبری با اشاره به اینکه «سناریوی نگران‌کننده در رویارویی چندجبهه‌ای است»، گفته‌اند که «حماس صد‌ها برابر و حزب‌الله هزار برابر توانایی‌های بیشتری [نسبت به جنبش جهاد اسلامی]دارند».

سرتیپ «نیتسان نوریال» معاون سابق فرمانده لشکر غزه، در مصاحبه با رادیو اسرائیل «۱۰۴.۵FM» هشدار داد و گفت «حماس صد‌ها بار و حزب الله هزاران بار توانمندی‌های بیشتری دارند».

نوریال در ادامه اذعان کرد: «تصور کنید در یک رویارویی همه جانبه که چند جبهه با هم باز می‌شود چه اتفاقی خواهد افتاد. این زنگ خطری برای هر کسی است که معتقد است شکاف‌های حفاظت از جبهه داخلی خود به خود برطرف می‌شود».

وی اشاره کرد: «گنبد آهنین توانمندی‌های محدودی دارد و در درگیری چندجانبه شکی نیست که صحنه‌های سقوط موشک‌ها کاملاً متفاوت خواهد بود و باید برای آن آماده شوید».

«آوی بنیاهو» سخنگوی سابق نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی، به شبکه ۱۲ اسرائیلی گفت «دفعه بعد، قدم زدن در پارک نخواهد بود و وضعیت با شلیک موشک‌های دقیق به تل‌آویو دشوار خواهد بود، چه با حماس و قطعاً با حزب الله؛ و این منجر به کشته و زخمی شدن [صهیونیست‌ها]برای مدت طولانی خواهد شد».

پیش از این نیز روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» در سرمقاله امروز (دوشنبه) خود نوشته بود: «این عملیات نظامی، ابعاد دیگری از شکست کامل سیاست اسرائیل در قبال غزه را نشان داد؛ زیرا دور‌های خشونت‌آمیز درگیری‌ها بیشتر تکرار شد و روال زندگی شهرک‌نشینان را بار‌ها و بار‌ها بر هم زد».

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رسانه رسانه های دیجیتال رسانه خبری رسانه ها رسانه خارجی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟

منابع فلسطینی امروز سه شنبه نتایج نشستی را که در آن جنبش‌های مقاومت اسلامی حماس و فتح در پکن پایتخت چین گرد هم آمدند، فاش کردند.

براساس گزارش المیادین، این منابع تایید کردند که دو جنبش بر وحدت موضع فلسطین در خصوص جنگ غزه توافق کردند و بر اهمیت توقف جنگ نسل کشی و خروج کامل ارتش اشغالگر از نوار تاکید کردند.

در این راستا نیز، دو طرف فلسطینی توافق کردند تا  همکاری ملی مشترک برای رساندن کمک‌های فوری و کمک‌رسانی به نوار غزه و هماهنگی با مقامات مربوطه در غزه  و همچنین تشکیل کمیته مشترک دوجانبه در قاهره برای هماهنگی و پیگیری بالا در مذاکرات را داشته باشند.

در این نشست همچنین هماهنگی مواضع و تلاش‌های دو جنبش درخصوص کرانه باختری و قدس اشغالی برای مقابله با حملات شهرک‌نشینان به روستا‌ها و شهرهای فلسطینی و همچنین حملات نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی تعیین شد. فتح و حماس بر اولویت قرار دادن موضوع اسرا و ضرورت حفظ حقوق و حمایت از آنان در این مرحله سخت که در معرض هولناک‌ترین شکنجه‌ها و آزار‌ها در داخل زندان‌های اسرائیل قرار دارند، تاکید کردند.

منابعی که در این جلسه حضور داشتند، گزارش دادند که حماس و فتح بر ضرورت اتحاد و پایان دادن به اختلافات خود، در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین با حضور تمامی نیرو‌ها و جناح‌های فلسطینی در آن بر اساس توافقات قبلی در این سازمان تاکید کردند. 

دو طرف بر اهمیت تشکیل یک دولت موقت، غیرجناحی و اجماع ملی در حین یا پس از جنگ رژیم صهیونیستی، که مأموریت آن انجام وظایف فنی و اداری خود در امداد رسانی، رفع آثار تجاوز و بازسازی غزه است، اشاره کردند.

وانگ ونبینگ سخنگوی وزارت خارجه چین پیشتر در رابطه با سفر نمایندگان جنبش حماس و جنبش فتح به پکن، گفته بود که پکن همواره از تقویت اقتدار تشکیلات خودگردان فلسطین، آشتی و گسترش وحدت ملی میان گروه‌های فلسطینی از راه گفت‌وگو حمایت خواهد کرد. چین به لحاظ تاریخی با آرمان فلسطین همراه بوده و از راه حل دو کشوری برای مناقشه اسرائیلی‌ها- فلسطینی‌ها حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد