Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان از دستور رئیسی مبنی بر پیگیری مجدانه توافقات سفر آقای اردوغان به تهران خبر داد و افزایش ارتباطات وزارتخانه ها و نهادهای دو کشور برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در راستای منافع دو‌ ملت را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه، ضمن تسلیت ایام محرم و عاشورای حسینی، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، ترور فرماندهان مقاومت و به شهادت رساندن جمعی از مردم بی دفاع فلسطین بخصوص کشتار کودکان بیگناه را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی از ابراز همبستگی دولت ترکیه با سیل زدگان سیل اخیر کشورمان و ارسال محموله کمکهای انساندوستانه تشکر کرد.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در این مکالمه تلفنی، ضمن گرامیداشت عاشورای حسینی، بر غیر قابل توجیه و غیر انسانی بودن کشتار غیر نظامیان و بویژه کودکان توسط صهیونیست ها تاکید کرد.

 در ادامه طرفین با ارزیابی مثبت از سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه و هیات عالیرتبه همراه به تهران، در خصوص نحوه‌ پیگیری توافقات و دستاوردهای هفتمین نشست شورای عالی همکاری ایران و ترکیه تبادل نظر کردند.  

وزیر امور خارجه کشورمان از دستور رئیسی مبنی بر پیگیری مجدانه توافقات سفر آقای اردوغان به تهران خبر داد و افزایش ارتباطات وزارتخانه ها و نهادهای دو کشور برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در راستای منافع دو‌ ملت را ضروری دانست.

امیر عبداللهیان همچنین آغاز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه را تبریک‌ گفت و برای دولت ترکیه در برگزاری موفقیت آمیز این مسابقات ابراز امیدواری کرد.

وزیر امور خارجه ترکیه نیز با ابراز خرسندی از میزبانی ورزشکاران ایرانی اظهار اطمینان نمود اینگونه مسابقات نقش سازنده ای در تقویت پیوندهای میان جوامع مسلمان ایفا خواهد کرد.

 وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره به مذاکرات اخیر وین برای رفع تحریم ها گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی ها به امریکا منتقل کرده ایم. امیدواریم طرف امریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه نیز ابراز امیدواری کرد مذاکرات جاری در راستای تامین حقوق ملت ایران و منافع مشترک همه طرف ها به زودی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوغان چاووش اوغلو وزیر امور خارجه کشورمان خارجه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه