Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@05:27:05 GMT

قاچاقچیان یک مامور پلیس را به شهادت رساندند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۷۶۰۱

قاچاقچیان یک مامور پلیس را به شهادت رساندند

به گزارش اقتصاد آنلاین، در درگیری مأموران پلیس با قاچاقچیان احشام یکی از مأموران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برپایه این گزارش، ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان در راستای اجرای طرح امنیت و برخورد با قاچاقچیان  به دو دستگاه خودرو مشکوک شده که در ادامه آنها به دستور پلیس برای توقف اعتنایی نکرده و با حمله به سمت ماموران انتظامی و با برخورد به یکی از مأموران از صحنه متواری می شوند که در ادامه این ماموریت ماموران انتظامی موفق به دستگیری یک نفر از قاچاقچیان و ضارب مامور و کشف تعدادی از احشام قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این حادثه ستوانسوم «سیروس میرحسنی» بر اثر برخورد با خودروی قاچاقچیان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه ساعاتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار ظهر فردا ۵شنبه از داخل سالن فرهنگی و ورزشی نیروی انتظامی در انتهای خیابان طلوع در بندرعباس برگزار می‌شود.

پیکر سیروس میرحسنی در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد به خاک سپرده خواهد شد.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اخبار حوادث شهادت مامور نیروی انتظامی اخبار مرتبط دوربین مخفی که دست همسر را رو کرد + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۹ جاری شدن سیل در برخی مناطق فیروزکوه + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۹ استاندار تهران: سیل حدود چهار هزار میلیارد تومان خسارت به پایتخت وارد کرد ۱۴۰۱/۵/۱۹ گیر کردن یک مرد جوان بین درب آسانسور + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۹ قتل همسر به خاطر شک به راننده مرموز با ضربات خنجر وسط خیابان! + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۹ ماجرای مرموز مسمومیت اهالی یک روستا در همدان و مرگ دختر جوان چه بود؟ ۱۴۰۱/۵/۱۹ آخرین ویدیو ها انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۱:۰۱ میم کوین چیست؟ ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۰:۳۳ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۵۴ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۴۰ گل تماشایی ستاره جدید پرسپولیس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۳۷ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۳۲ گفت و گوی وزیر امور خارجه ایران و عمان درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ۲۲:۲۹ شکستن قولنج چه عوارضی دارد؟ ۲۲:۲۴ آشنایی با یک پلتفرم فروش آنلاین خودرو ۲۱:۴۷ مبنای اینترنت خبرنگاری اطلاعات وزارت ارشاد است ۲۱:۳۸ ازدواج دیرهنگام چه عواقبی دارد؟ ۲۱:۱۷ اگر کسی این نشانه ها را داشت از او دوری کنید ۲۱:۰۹ حقوق بازنشستگان کی افزایش می یابد؟ ۲۱:۰۱ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۲۰:۴۷ فکر می کنی خونت موریانه داره؟ + نشانه های وجود موریانه در خانه ۲۰:۳۳ میم کوین چیست؟ ۲۰:۲۳ ارزهای دیجیتال جهان را کربن زدایی می‌کنند؟ ۲۰:۰۰ از دولت گلایه مندیم و در جلسات مختلف اعلام نارضایتی کرده ایم ۱۹:۵۴ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۹:۴۸ آخرین وضعیت وام مسکن روستایی ۱۹:۴۴ خوردن جوانه ها خوب است یا بد؟ ۱۹:۴۰ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۹:۳۷ گل تماشایی ستاره جدید پرسپولیس + فیلم ۱۹:۲۷ ادارات منطقه سیستان تعطیل شد ۱۹:۲۷ مادران بخوانند؛ آنچه باید درباره چهاردست و پا راه کودکتان بدانید ۱۹:۱۹ علاقه جالب ابتهاج به ورزش + فیلم ۱۹:۰۵ آسیب های جبران ناپذیر ورزش به مفاصل ۱۹:۰۱ قانون کاهش تورم که تورم را تشدید می کند! ۱۸:۵۷ بیماری «تاکی کاردی» قلب +عوارض و درمان ۱۸:۴۴ آمادگی صددرصدی بانک رفاه برای مشارکت در طرح‌های توسعه ای فولاد مبارکه ۱۸:۳۸ چهره های خلاق و نابغه دنیا چه ویژگی هایی داشتند؟ ۱۸:۳۲ گرمای کم سابقه، واحدهای تولید قارچ را تعطیل کرد / زیان بیش از ۶ هزار تومانی تولید هر کیلوگرم قارچ ۱۸:۱۲ قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه جولای به ۸.۵ درصد رسید ۱۸:۱۰ والدین بخوانند؛این کارها را برای فرزندانتان نکنید ۱۸:۰۶ جاذبه های گردشگری پرتغال و زیبایی های این کشور ۱۸:۰۲ لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر شد! ۱۷:۵۶ ۱۸ عادت که شما را از خوشی دور می کند ۱۷:۴۰ پاسخ دیجی‌کالا به چالش‌های فروش آنلاین کتاب ۱۷:۳۳ رگ های بیرون زده چه هشداری می دهند؟ ۱۷:۳۱ ایرباس به ایران برمی‌گردد؟ ۱۷:۲۵ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۱۷:۱۵ اعمال ویژه شهادت امام سجاد (ع) ۱۷:۰۹ برای بالا رفتن عمر کابینت، چکار کنیم؟ ۱۷:۰۳ قیمت عجیب برای بلیت افتتاحیه لیگ برتر + عکس ۱۶:۵۷ چند نفر وام فرزندآوری گرفتند؟ ۱۶:۵۲ کاخ سفید: بایدن از بازرسی اقامتگاه ترامپ از قبل اطلاع نداشت ۱۶:۵۰ ست میز مدیریت و کنفرانس ۱۶:۴۶ قیمت حامل های انرژی امسال افزایش نمی‌یابد ۱۶:۴۳ چرا می گن گیلاس را باید شب ها بخورید؟ ۱۶:۴۱ چرا بعد از خرید پشیمون میشم؟ + توصیه هایی برای درست خرید کردن ۱۶:۳۷ دوره آموزشی سربازی چند روزه شد؟ ۱۶:۳۳ مراحل دریافت گواهینامه ایزو معتبر ۱۶:۲۹ کدام شهر ایران بیشترین حجم زباله را تولید می کند؟ ۱۶:۲۹ بازار خودرو در وین متوقف شد! / فقط قیمت ساینا کاهشی بود+جدول قیمت ۱۶:۱۱ در این ساعات غذا بخورید تا لاغر شوید ۱۶:۱۰ آصفری: ایران پشت در مذاکرات معطل نمی ماند اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار حوادث شهادت مامور نیروی انتظامی ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۹ فیلم ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۵ ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید