Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@08:04:44 GMT

آلابا، گلزن غیرمنتظره سوپرجام اروپا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۱۰۱

آلابا، گلزن غیرمنتظره سوپرجام اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار سوپرجام اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت قرار گرفت و بسیاری پیش بینی می کردند که شاگردان کارلو آنچلوتی می توانند به راحتی حریف آلمانی را شکست بدهند.
هرچند رئال در نیمه اول کار راحتی نداشت و موقعیت هایی هم در اختیار حریف گذاشت اما سرانجام در دقیقه 37 پیش افتاد؛ هرچند احتمالا کمتر کسی تصور می کرد که این گل توسط داوید آلابا به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدافع اتریشی که تابستان سال قبل با انتقالی آزاد به رئال پیوست، فصل درخشانی داشت و حتی با وجود خرید آنتونیو رودیگر، باز هم آنچلوتی ترجیح داد از او در قلب خط دفاعی استفاده کند.
آلابا نیز امشب علاوه بر نمایش خوب دفاعی، با زدن گل اول تیمش جواب اعتماد سرمربی ایتالیایی را داد.
روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت مقابل آلابا قرار گرفت و او هم از این فرصت استفاده کرد و با یک بغل پای مطمئن، رئال را پیش انداخت.
آلابا فصل قبل با شادی ویژه اش مقابل پاری سن ژرمن بعد از هت تریک کریم بنزما و بالای سر بردن یک صندلی، جای ویژه ای در قلب هواداران رئال پیدا کرد و حالا با این گل و کمک به فتح یک جام دیگر، بیش از پیش بین آنها محبوب خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوپرکاپ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی در رئال مادرید بازی می‌کنی؛ حیرت بلینگام از کامبک دیوانه‌‌وار مقابل بایرن مونیخ / عکس

ستاره انگلیسی جنون محض سانتیاگو برنابئو را تجربه کرد.

طرفداری | کامبک رویایی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ برای جود بلینگام باورپذیر نیست.

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. رئال پس از دریافت گل اول، طی 5 دقیقه کامبک زد و با درخشش به‌یادماندنی خوسلو راهی فینال ومبلی شد.

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

یکی از سوژهای پرشمار بعد از تقابل دو تیم، واکنش جالب جود بلینگام پس از پایان بازی و صعود دراماتیک رئال مادرید به لیگ قهرمانان اروپا بود. بلینگام که اولین فصل خود را در سانتیاگو برنابئو به پایان می‌رساند، از اتفاقات جنون‌آمیز دقایق پایانی مسابقه شگفت‌زده شده‌است. 

واکنش جود بلینگام پس از صعود دراماتیک رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • وقتی در رئال مادرید بازی می‌کنی؛ حیرت بلینگام از کامبک دیوانه‌‌وار مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • وینیسیوس جونیور: رئیس ممنون که من را به بهترین تیم دنیا آوردی + عکس
  • کری‌خوانی مارسلو پس از کامبک رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ؛ کسی به ما شک داره؟ / عکس
  • استوری کاکا پس از برد شیرین رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • بایرن مونیخ، تیمی که به رئال مادرید خوب می‌بازد و بارسلونا را خوب می‌برد!
  • داوید آلابا و تکرار شادی معروف‌اش با صندلی در برنابئو / عکس
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است