Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@15:32:14 GMT

جیم لند؛ فروشگاه آنلاین محصولات ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۱۶۳

جیم لند؛ فروشگاه آنلاین محصولات ورزشی

 

جیم لند یک فروشگاه آنلاین فروش محصولات ورزشی است که به تازگی کار خود را در این زمینه آغاز کرده است. تلاش مدیران این فروشگاه این است که انواع محصولات ورزشی را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند. به ویژه اینکه در سال‌های اخیر و به دلیل شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد تمایل پیدا کرده‌اند که فعالیت‌های ورزشی خود را در منزل پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر برخی مسائل موجود در باشگاه‌های ورزشی مانند شلوغ بودن سانس‌های پرطرفدار، عدم رعایت برخی مسائل بهداشتی از سوی افراد حاضر در باشگاه، و سایر مشکلات باعث می‌شود مردمی که توانایی مالی تهیه وسایل ورزشی را دارند، انجام فعالیت‌های بدنی را در منزل به حضور در باشگاه ترجیح دهند. به همین دلیل است که فروشگاه جیم لند فعالیت خود را بر روی فروش وسایل ورزشی با کیفیت متمرکز کرده است.

 

تردمیل

یکی از بهترین ورزش‌هایی که کارشناسان انجام آن را توسط افراد مختلف در سنین متفاوت توصیه می‌کنند، ورزش پیاده‌روی است. اما مشکل عمده در این زمینه به خصوص در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز، تبریز و دیگر کلان‌شهرهای کشور مسئله آلودگی هوا است که انجام این ورزش را با محدودیت‌های بسیاری مواجه می‌کند. بنابراین استفاده از تردمیل یک راه مناسب برای انجام این ورزش در منزل است. فروشگاه جیم لند انواع تردمیل‌ها را با کیفیت و قیمت مختلف در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

 

اپتیکال

اپتیکال یا اسکی فضایی یک وسیله ورزشی مناسب برای انجام ورزش‌های هوازی است که می‌توان نیاز شما را به انجام ورزش هوازی در هوای آلوده کلان‌شهرها به خوبی برطرف کند. این وسیله به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند چهار ورزش مهم برای سلامتی شامل دوچرخه سواری، پیاده‌روی دو و کوهنوردی را در بر بگیرد. فروشگاه جیم لند در این زمینه نیز محصولات با کیفیتی به بازار عرضه کرده است.

دوچرخه ثابت

دوچرخه سواری یکی از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین ورزش‌های دنیا است. اما با توجه به شلوغی خیابان‌ها و عدم اختصاص مسیر مناسب برای این ورزش به خصوص در کلان‌شهرها، بهتر است که این ورزش با استفاده از دوچرخه ثابت در منزل انجام شود. به خصوص اینکه فروشگاه جیم لند در زمینه تهیه و عرضه دوچرخه ثابت اقدام کرده و این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار افراد قرار داده است.

 

تردمیل خانگی

تردمیل خانگی همانطور که از نام آن پیدا است، برای استفاده در منزل به خصوص خانه‌هایی که ابعاد کوچکتری دارد، بسیار مناسب است. این وسیله به ابزارهای پیشرفته‌ای مجهز شده است که نیاز شما را به پیاده‌روی و دویدن در فضای باز از بین می‌برد. برای اینکه نسبت به کیفیت این محصول اطمینان داشته باشید، می‌توانید تردمیل خانگی را از فروشگاه آنلاین جیم لند تهیه کنید.

 

تردمیل باشگاهی

به طور معمول تجهیزات موجود در باشگاه‌ها از تازه‌ترین فناوری‌های موجود در بازار بهره می‌برند. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند برای بهبود شرایط بدنی و حفظ سلامتی خود به باشگاه بروند. به این ترتیب شما در صورتی که دارای باشگاه هستید، می‌توانید برای باشگاه خود تردمیل باشگاهی را با کیفیت مطلوب تهیه کنید، چرا که فروشگاه جیم لند امکان تهیه تردمیل باشگاهی را با قیمت مناسب برای شما به راحتی فراهم کرده است.

 

فروشگاه تجهیزات ورزشی

فروشگاه جیم لند به عنوان یک مرکز جدید التاسیس در امر فروش تجهیزات ورزشی، تمامی وسایل مورد نیاز شما برای انجام ورزش در منزل یا باشگاه را با بهترین کیفیت فراهم کرده است. شما بدون نیاز به خروج از خانه و صرفا با داشتن اینترنت بر روی گوشی یا کامپیوتر شخصی خود، به راحتی می‌توانید تجهیزات ورزشی مورد نظر خود را از فروشگاه تجهیزات ورزشی جیم لند تهیه کنید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین